4 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben hier nu het eerste dutje steeds wat aan het rekken. Inmiddels redt hij het tot 8.30/9.00, slaapt dan tot 10.00. Vervolgens van 12.30-14.30 en van 17.00-18.00. Dan rond 20.00 naar bed en slaapt door tot 6.15.
Hij trekt vanaf 14.30 nog niet tot 19.00 dus probeer de andere later te krijgen
6 maanden geleden
Hier is hij vaak ook al half 6, 6 uur wakker. Eerste dutje ook rond 8 uur. Ik laat hem dan zelf wakker worden, soms ligt hij een uur, soms twee. In de middag kan hij meestal wel 3 uur wakker blijven. Dan doet hij weer een dutje rond 1 uur, half 2. Dan is hij rond 4 uur weer wakker. En dan gaat hij rond half 7 naar bed. Hier doet hij al een lange tijd geen derde dutje meer. Eerst deed ik hem voor z'n 2de dut al na 2 uur wakker naar bed, maar meestal was hij dan niet moe genoeg en was hij heel snel weer wakker. Ik dacht dan doe ik een derde dutje, maar dat lukte dan meestal niet. Op deze manier hoeft hij niet zo lang wakker te zijn tot hij 's avonds naar bed gaat.
6 maanden geleden
Het derde dutje is hier eigenlijk altijd strijd geweest. In de ochtend gaat hij tussen 8 en 9 slapen afhankelijk van hoelaat hij wakker was. Dan slaapt ie wisselend een half uur tot 1.5 uur.
Het volgende dutje is tegen 12.30/13.00 en dan meestal tot 14.30.
Daarna is hij wakker tot 18.30/ 19 uur ongeveer. Hij is dan vaak echt wel moe tegen het einde maar ookal is hij al iets eerder moe en doen we hem op bed, hij weigert te slapen. Hij heeft dus al best wel wat maanden dat hij in de middag wel 4 uur wakker tijd heeft. Ook heel zoekende geweest of hij toen niet nog een 3e dutje moest maarja dr zit geen slaapknop op😂🙈
6 maanden geleden
Hier was het ochtend slaapje ook altijd al vroeg (8u) heb het steeds wat later gemaakt en nu redt hij het prima tot 9u. Zijn 2e slaapje is rond 13u en 's middags dus niet meer en gaat prima. Terwijl ik ook altijd dacht dat 2u wakker tijd de max was voor m'n kleine man, kan hij dus toch wel veel langer wakker zijn!