7 Reacties

5 maanden geleden

Misschien nog de slaapregressie van 8 maanden? Hier ook al een paar weken vreselijke nachten. Niet te doen. Ik bedenk maar dat het weer een fase is..

5 maanden geleden

Ik zit hier ook al weeeeeken met beroerde nachten. Ben de tel inmiddels kwijt haha. Het gekke is dat de nachten of helemaal goed gaan of helemaal dramatisch waarbij ze klaar wakker is en niet meer wil slapen. Ik denk dat het gecombineerd gaat met die geweldige slaapregressie.

5 maanden geleden

Beginnen jullie dan ook bijna te twijfelen aan jezelf? Ze slaapt bij mij alleen maar aan de borst maat ik ga helemaal twijfelen of het daar nu aan ligt of dat we meer moeten doen enzo Zo lastig

5 maanden geleden

De piek van de 8 maanden slaapregressie zit rond de 9 maanden en van doorkomende tandjes heeft ze hier ook wel zeker een week onrustig van geslapen (per tandje). Maar zo is er altijd wel wat voor mn gevoel. Bij ons is het drama sinds de 6 maanden slaapregressie, daarvoor sliep ze bijna altijd door (vanaf 8 weken oud al). Ze kan niet zelfstandig in slaap vallen wij wiegen of voeden haar in slaap en soms denk ik ook dat het daaraan ligt maar geen idee..

5 maanden geleden

Reactie op RoEla

Beginnen jullie dan ook bijna te twijfelen aan jezelf? Ze slaapt bij mij al ...
Ja ik twijfelde ook heel erg of we het een goed deden ( ik voed in slaap en ook elke keer als hij wakker wordt dan leg ik hem aan en m’n man wandelt tot hij slaapt ). Maar sinds ik het boek zachte nachten heb gelezen weet ik dat wat we doen gewoon heel goed is. En dat het niet daar aan ligt dat m’n zoontje vaak wakker wordt.. sterker nog doordat ik hem aanleg en we samen veilig slapen kan ik nog voldoende slapen.. als ik zou moeten wiegen oid dan kan je me na een paar nachten opvegen hoor.. En er staan in het boek ook zachte handvaten om de hulp bij slapen af te bouwen maar wel op het tempo van je kindje 💕

5 maanden geleden

Reactie op Kizwi123

De piek van de 8 maanden slaapregressie zit rond de 9 maanden en van doorko ...
Dat klinkt inderdaad pittig. En dat laatste is inderdaad ook dus iets waar ik mee worstelt. Ze slaapt alleen aan de borst en dan vraag je je op een gegeven moment af of je daar wel goed aan doet. Maar hoe dan haha

5 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja ik twijfelde ook heel erg of we het een goed deden ( ik voed in slaap en ...
Ik ga dat boek eens opzoeken! Dank je wel