12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SuKoSu
Gier wat tips:
-Even wat drinken aanbieden zodat ze wat meer slikt.
-Bedje ...
Tot nu toe de bovenste 3 punten al gedaan. Morgen even in de badkamer gaan zitten dan 😁 dank je
2 jaar geleden
Mochten de andere tips niet werken, bij ons hielp uiteindelijk neusdruppels van de huisarts en een vernevelaar. Wij hebben deze aangeschaft:
2 jaar geleden
2 jaar geleden
Enige wat hier echt werkt daro zoutoplossing baby. Ampullen zijn goed met enige kracht door neus te spuiten. En slijm komt er met het zoutwater andere neusgat weer uit. Die vernevel dingen helpen iets, maar niet zo effectief als zo n capsule. Althans hier.
2 jaar geleden
Wij doen het volgende voor de nacht bij verkoudheid:
1. In bad en dan de hete douche aan om de badkamer te stomen.
2. Neus uitzuigen met neuszuigertje.
3. Neusspray voor baby (die met xylometazoline speciaal voor babies, te koop bij apotheek).
4. Gesneden ui langs het bed.
Eerste deel van de nacht blijft alles redelijk vrij. Daarna als die voor voeding komt doen we nogmaals zuigen en neusspray.
2 jaar geleden
Reactie op roni12
Ik heb iets gelezen over luchtbevochtigers. Wil dat bij onze kleine gaan pr ...
Ik heb ook een luchtbevochtiger en moet zeggen helpt erg goed!
2 jaar geleden
Misschien (hopelijk) gaat het weer goed met je kindje.
Mijn dochter was wekenlang verkouden en had een heel vervelende hoest. ‘s nachts zo erg dat ze moest overgeven. Ging naar de huisarts een ze kreeg een baby inhalator maar het hielp niet. Hoest bleef dus weer gebeld een uiteindeljk kreeg ze antibiotica want de huisarts kon toch iets haar long gehoord. Dus als het niet beter wordt raad ik je aan om de huisarts te bellen :)