8 Reacties

6 maanden geleden

Jup komt daardoor .. smeren met sudo en lekker luchten zoveel mogelijk

6 maanden geleden

Reactie op Marjolein.mar

Jup komt daardoor .. smeren met sudo en lekker luchten zoveel mogelijk
Hoe laat je het luchten? Want als ze ineens kaka of pipi doen😅

6 maanden geleden

Reactie op kioni

Ik doe elke ochtend luchte en dan doe ik haar gewoon op haar buikje met een goeie handoekje eronder als ze dan wat doen kan je het gelijk makkelijk opruimen

6 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Ik doe elke ochtend luchte en dan doe ik haar gewoon op haar buikje met ee ...
En ik had btw gelezen dan sudocreme te dik is en zelfs kankerverwekkende stoffen erin heb zitte. Sudo werkte toevallig niet bij die van mij dus had bepanthen baby gehaald en binne 2 dage uitslag en roodheid weg

6 maanden geleden

Reactie op kioni

Ik heb n paar keer een hydrofiele doek omgedaan of gewoon even op het verkleedkussen liggend spelen na het verschonen

6 maanden geleden

Ik begrijp uit de termen pipi en kaka dat je uit België komt. Ik heb hier een 'smokkelsysteem' opgezet waarin mijn ouders bij de apotheek van mijn nichtje in België daktozin halen. Werkt als een trein.

6 maanden geleden

Hier hadden wij hetzelfde probleem, zo zielig! In eerste instantie depte wij het schoon met een natte hydrofiele doek, erna +/- 20 min laten luchten, dan de billenzalf van dr. Leenarts en wat maizena erop. Dit werkte prima, tot het Mach 5 terugkeerde. Toch maar contact opgenomen met de huisarts en deze gaf aan dat het toch om een schimmel zou gaan. Daktarin 2 maal daags gesmeerd en met anderhalve dag was het verdwenen!

6 maanden geleden

Ik heb in een kinderdagverblijf gewerkt en het staat er echt om bekend dat als kinderen tandjes krijgen dat ze dan rode billetjes krijgen inderdaad! Rode bolletjes, rode wangetjes. Vaak voor ons een herkenningspunten dat het eraan komt