13 Reacties

vorige maand
Hier ook, verschrikkelijk! Meestal 1 week goed, en dan heeft hij weer 茅茅n of ander virus opgepikt. Hij heeft in 2 maanden tijd alles al gehad: RSV, griep, buikgriep, verkoudheid,... Inderdaad om moedeloos van te worden!

vorige maand
Hier ook, van 6de ziekte naar hoge koorts en oorontsteking. Hier al paar weken

4 weken geleden
Ja wij hebben er al de hele winter last van.. het is fijn als ze weer een weekje gezond is maar duurt niet lang voor ze weer iets heeft. Het is vermoeiend vind ik.. plus je werkgever moet het ook begrijpen, dat begrip is er ook niet altijd zal ik je zeggen

3 weken geleden
Yes, mijn tweeling van 15m zijn ook ontzettend vaak ziek! Sinds oktober is het al af en aan. En als het niet een virus is dan zijn het wel tanden/vaccinaties/slaap regressies. Echt om moedeloos van te worden. Ik heb me nog nooit zoveel zorgen gemaakt in mn leven. Ik ben toe aan de lente.

2 weken geleden
Drama. En het mooie is, zelf kennelijk ook geen enkele weerstand want ik doe iedere ronde mee.

2 weken geleden
Ja zo vaak! 1e dag van de herfst begon het.. sindsdien zijn we blij als ons kindje van 15m alweer 1 weekje gezond is. Het is echt mega lastig. Ik vind het eigenlijk niet te doen om de zorg te combineren met mijn werk.. en merk dat ik mentaal struggle. Het is gewoon te veel voor mij. Ik vroeg me eigenlijk af, hoe doen jullie dat met werk als je kind zo vaak ziek is (en als opvang ook geen optie is)??

4 dagen geleden
Hier ook, wat een ellende allemaal. Gefrustreerde man aangezien ze weer heel de nacht heeft liggen hoesten. Angst om haar naar de opvang te brengen want ik weet zeker dat ik haar toch weer moet gaan halen. Angst om w茅茅r in het ziekenhuis te belanden met haar. Ik weet het ook allemaal niet meer. Tijd voor de lente denk ik.