8 Reacties

2 jaar geleden

Hier een kleintje van 4 weken en 5 dagen, ziet ook nog steeds geel maar de leverwaardes zijn niet gecheckt..

2 jaar geleden

Onze vorige heeft heel lang geel gezien. Hoefde niet onder de lamp maar we moesten wel steeds bloedprikken om te zien dat het daalde. Dat was zo, maar het bleef wel hoog. We hoefden geen echo’s oid. Met borst gevoede kinderen duurt het veel langer voordat het zakt. Pas toen we met kunstvoeding gingen starten werd het snel minder. Dat was rond 3 maanden. Ze hadden het toen wel over twee typen bloedwaarden en omdat de ene wel goed was hoefden we niet verder onderzoek. Dus misschien is de situatie daarom wel iets anders. Spannen als je ineens onderzoeken moet. Maak je je zorgen? Veel succes/sterkte.

2 jaar geleden

Hier drie weken borstvoeding gedaan en toen over op fles. Ik gok directe en indirecte leverwaarden. Ja, ik maak me heel veel zorgen. Twee keer geprikt en tweede keer waren de waardes gestegen. Ik hoop zo dat ze morgen gezakt zijn. En het iets is dat het lichaam zelf kan genezen, dat zijn lever gewoon meer tijd nodig heeft om te ontwikkelen en dat het geen ziekte of iets is.

2 jaar geleden

Reactie op Mauron

Hier drie weken borstvoeding gedaan en toen over op fles. Ik gok directe en ...
Hoe gaat het nu? Heftige en spannende tijd…. Zo had je het niet voor je gezien. Ik duim voor het allerbeste 🙏🏻

2 jaar geleden

Ik lees even mee, onze dochter met 3 weken nog geel, hebben na 1 week de bili nog geprikt maar was toen niet zorgelijk, wel hoog, maar hoefde verder niks mee te gebeuren. Twijfel nu om eer te bellen

2 jaar geleden

Hoe is het nu?

2 dagen geleden

Hey Mauron, wij maken nu precies hetzelfde mee met ons zoontje van 9 weken. Mag ik je wat vragen stellen?