24 Reacties

5 maanden geleden

Een loopwagen zoals op de foto?

5 maanden geleden

Onze oudste kreeg op zijn 1e verjaardag een loopfiets, keukentje, duplo, mega bloks, smartmax.... allemaal een succes! (btw niet allemaal van ons gekregen hoor 🤣)

5 maanden geleden

Loopfiets! Verder leuke boekjes , besteksetje, keukentje, oball autootjes (eventueel een slee? )

5 maanden geleden

Onze oudste kreeg voor zijn 1e verjaardag; Duplo, echt wel 10 sets denk ik, een houten treinbaan (2 sets, dan heb je een leuke hoeveelheid), een loopfiets, een koffertje (voor op vakantie), en nog wat klein spul. De 2e kreeg eigenlijk hetzelfde.. nog meer duplo, ook een eigen loopfiets, ook een eigen koffertje.. Daarnaast kreeg ze poppenspulletjes Nu de 3e... geen flauw idee wat we kunnen vragen😅🤣ik neig naar: 'stort maar iets op haar spaarrekening'. 😅 maar dat zou ik zelf niet leuk vinden om te geven😅 (Met sinterklaas kregen ze een ikea keukentje, ook erg leuk vanaf dat ze kunnen staan!)

5 maanden geleden

Een glijbaantje voor in de tuin. Was hier een groot succes! In de loop van 1 naar 2 kunnen ze heel snel zoveel meer, wordt hier toch wel elke dag dat er buitengespeeld kan worden gebruikt.

5 maanden geleden

Ik heb ooit een lijstje gelezen en probeer daar voor verjaardagen redelijk aan vast te houden, ook als anderen om cadeautips vragen. Binnen elke categorie kan het zo klein of groot zijn als je wilt, maar ik vind het wel een mooi geheel. - iets wat ze zelf graag wil (of bijvoorbeeld bij onze eerste, die was helemaal verzot van tijgers, dus die kreeg iets met een tijger) - iets om te dragen - iets dat ze nodig heeft (echt praktisch, dus zwembandjes, een loopfietsje, nieuw bed etc) - iets om te lezen - iets om te stimuleren (bijvoorbeeld duplo om mee te bouwen, vingerverf, speelgoed om buiten mee te spelen, kan heel breed zijn)

5 maanden geleden

Glijbaan en zandbak of als je de ruimte hebt een speelhuisje. Wobble is hier vanaf 1e tot 4e jaar een succes (goedkopere versie via bol.com). Klein loopfietsje met 4 wieltjes (lena volgens mij) voor binnen. Boekjes van paco.

5 maanden geleden

Loopwagen Loopauto/trekker/fiets met 3/4banden Blokken Slaapwekker Potje (onze oudste was met 1,5 jaar al zindelijk, ja het kan echt!) Zwempak/zwembroek/zwemluier Zo'n speelgoed ding met vakjes die je open kunt klikken op verschillende manieren (speelt onze zoon met 8 maanden al mee) Cadeaukaarten om kleding te shoppen, ook al groeien ze niet meer zo hard als in het eerste jaar.

5 maanden geleden

Volg

5 maanden geleden

Ik ben zelf al een paar weken bezig met het lijstje, hier staat oa op: Blokkenkar Leertoren Grimms regenboog Houten puzzels Vormenstoof Boekjes Verhalenzaklamp Van ons krijgt ze een loopfietsje. Er komt ook nog Duplo bij en ander speelgoed, misschien nog een keukentje.

3 maanden geleden

Hebben jullie nog nieuwe aanvullingen op het lijstje?

3 maanden geleden

Ons zoontje is zot op klimmen dus hij krijgt een (tweedehands) pikler klimdriehoek. - Lekker dik (ski)pak voor tripjes met de fietskar - Sleetje (je weet maar nooit😉) - Extra servies (bord met zuignap word hier veel gebruikt), oefenbestek - Muts/sjaal voor winter

3 maanden geleden

Reactie op 89Emmy89

Ons zoontje is zot op klimmen dus hij krijgt een (tweedehands) pikler klimd ...
Oeh… slee is wel een hele leuke!

3 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Ik heb ooit een lijstje gelezen en probeer daar voor verjaardagen redelijk ...
Mag ik vragen hoe je dit als leidraad aankaart bij de genodigden? Want dit kan alsnog een hele hoeveelheid worden en dat wil ik eigenlijk voorkomen :)

3 maanden geleden

Reactie op celinefrederique

Een loopwagen zoals op de foto?
Wij hebben deze! Ons zoontje van bijna 9 maanden vindt hem geweldig! Maar ik kan me voorstellen als je kindje snel is met staan en lopen. Dit al te laat is voor 12 maanden!

3 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Mag ik vragen hoe je dit als leidraad aankaart bij de genodigden? Want dit ...
Ik kijk dan naar wat we zelf al qua cadeaus hebben of van plan zijn, dus dan kan je ook wat gerichter iets vragen van anderen. Onze oudste was pas jarig, dus ik had bvb aan mijn ouders gevraagd om een paar wollen pyjamas voor haar te kopen, en mijn broer gaf ik als cadeautips duplo of klei. Door gerichter te vragen maak je het ook makkelijk voor anderen, en hou je het overzichtelijk voor jezelf. We hebben zelf een vrij kleine familie, dus dat is dan wel heel makkelijk 😅 anders kan je bijvoorbeeld ook voorstellen dat mensen iets groters samen kopen, of zeg je zelf "we willen graag x geven, je kan daar een bijdrage voor geven". Gewoon duidelijk zijn, dat vinden anderen vaak ook fijn :)

3 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Ik kijk dan naar wat we zelf al qua cadeaus hebben of van plan zijn, dus da ...
Ah op die manier, duidelijk!

3 maanden geleden

Hoe doen jullie het btw qua tijd? Ik zat te denken van 13 tot 15.30uur maar misschien is dit te lang of juist te kort ? Bezoek spreiden hoeft in ons geval niet want klein clubje.

3 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Wij zetten in het klein een link naar het lijstje op de kaart

3 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Zaterdag 2 november ben ik jarig! Kom je ook? Ik ben al heel erg verwend met cadeautjes. Mocht je toch wat willen geven op mijn verjaardag, kijk dan even op mijn verlanglijstje en streep datgene af wat je hebt uitgekozen. Of vraag het even na bij mama, zo krijg ik geen cadeautjes dubbel! https://www.lijstje.nl Gister m’n uitnodiging verstuurd toevLlig