5 Reacties

6 maanden geleden

Mijn zoontje heeft hetzelfde, het is sowieso een fase waar meeste babies doorheen gaan. Wat ik altijd doe is zeggen waar ik heen ga, dat ik er zo weer aankom, dat mama echt niet weg is en Ootje alleen laat. Overdag slaapt mijn zoontje ook vaak in de draagzak, of ik leg hem weg wanneer hij al echt slaapt, anders raakt hij alleen overstuur

6 maanden geleden

Tijdens het weglopen tegen hem blijven praten kan helpen. Dan ben je niet direct weg voor zijn gevoel en hoort hij je nog

6 maanden geleden

Hier ook. Als ik mijn gezicht weer laat zien direct stil. Ik merk wel dat ze het eerst op gillen zet en echt hard huilt maar na 2x harde geluidjes is ze ineens weer stil en gaat ze door met bv spelen. Ik denk dat het vaak gewoon een eerste reactie van ze is 😂 als ik erop in ga gaat ze door, als ik niet gelijk reageer is ze snel weer stil… werkt soms wel. Soms niet.

6 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit ook, zelfs als ik in de buurt ben komt ze soms huilend naar me toe, alsof ze bang is dat ik weg ga, ze plakt letterlijk aan mij! Ik probeer als ik wegloop wel te blijven praten, maar soms weet ik het ook echt even niet.

6 maanden geleden

Hier ook heel erg! Ik word er een beetje moedeloos van. Constant schreeuwen zodra ik ook maar 1 meter bij hem weg loop. Ik zeg altijd waar ik heen ga maar niks werkt.. hoe lang zou deze fase duren? Want ik vind het vreselijk