6 Reacties

vorige maand

Volg🤣

vorige maand

Ik hoor dit echt wel aan het soort huilen eigenlijk. Hoor je geen verschil tussen zeuren, zeurend huilen, boos huilen en van streek huilen? Of zie je misschien wel/geen tranen? Wat betreft het stoel zitten: al eens een tuigje overwogen?

vorige maand

Reactie op Spirit

Ik hoor dit echt wel aan het soort huilen eigenlijk. Hoor je geen verschil ...
Ja dat tuigje gaat er komen, want dit is geen doen. Ik hoor het helaas niet aan het huilen, soms kan ik het wel een beetje horen als het weinig voorstelt, maar meestal is het allemaal heel hard en met veel tranen. Het stopt ook niet zomaar......

vorige maand

Reactie op Ninaschuurman

Ja dat tuigje gaat er komen, want dit is geen doen. Ik hoor het helaas nie ...
Ach, dat is lastig zeg. Is het dan misschien mogelijk om per situatie te beoordelen? Als ze opgetild wil worden en jij hebt even geen tijd, tja… dat kan gebeuren. Maar als ze valt of snachts overstuur wakker wordt, is het natuurlijk een ander verhaal.

vorige maand

Reactie op Spirit

Ach, dat is lastig zeg. Is het dan misschien mogelijk om per situatie te be ...
Ja het is heel moeilijk. Want als ze valt is ze vaak maar eventjes overstuur en hoef ik ze soms niet eens te pakken of echt iets te doen. Snachts kan ze ook heel makkelijk in der bed gaan zitten huilen, stoor niet. Als ze overdag wat lastig is dan kruipt ze de hele tijd huilend achter me aan tot ik haar pak, met hele dikke tranen, zonder dat ik enig idee heb wat er aan de hand is. Hoop dat ze het snel kan vertellen!

vorige maand

Reactie op Spirit

Ik hoor dit echt wel aan het soort huilen eigenlijk. Hoor je geen verschil ...
Wij hebben zo’n ding op de trip trap waardoor ze niet kan staan (tuigje achting iets). Is echt ideaal en zij vindt het niet erg. Het hoort voor haar bij in de stoel doen :) bij ons was het dat ze de hele tijd ging staan in de trip trap.