15 Reacties

één maand geleden

Erg herkenbaar! Dochter van 10 maanden doet dit sinds 3 weken:/ zo niet leuk! Ik pak me telefoon en zet wat aan, anders kan ik haar voor geen mogelijkheid verschonen. Als ik dat niet doe moet ik haar erg stevig vasthouden terwijl ze de boel bij elkaar gilt.. dus volg..

één maand geleden

Was hier ook echt verschrikkelijk, begint nu weer beter te worden! Heeft even een paar weekjes (2 denk ik) geduurd.

één maand geleden

Hier ook een drama, kleine is bijna 11 maanden. En omkleden / verschonen is elke keer een driftbui vreselijk maakt niet uit hoe ik het doe of wat ik haar geef. Ze wilt totaal niet meer liggen..

één maand geleden

Hier ook best een gevecht.. we hebben wat speeltjes bij de commode liggen en dat helpt vaak wel ter afleiding

één maand geleden

Reactie op Livelli

Was hier ook echt verschrikkelijk, begint nu weer beter te worden! Heeft ev ...
Oeh wat fijn dat het toch relatief snel weer beter is geworden! Ik hou me er maar aan vast dan dat het tijdelijk is 😅 maar wat irritant!

één maand geleden

Reactie op 89Emmy89

Hier ook best een gevecht.. we hebben wat speeltjes bij de commode liggen e ...
Dank voor de tip!

één maand geleden

Reactie op S-J-V

Hier ook een drama, kleine is bijna 11 maanden. En omkleden / verschonen is ...
Pfff zo irritant!

één maand geleden

Reactie op mamababy03

Erg herkenbaar! Dochter van 10 maanden doet dit sinds 3 weken:/ zo niet leu ...
Irritant hea! Wij willen geen filmpjes laten zien. Hebben we nog nooit gedaan (geen tv ook) dus hoop dat we er zonder ook doorheen gaan komen 🙈😅 Succes voor jou ook!

één maand geleden

Reactie op Krstn

Irritant hea! Wij willen geen filmpjes laten zien. Hebben we nog nooit geda ...
Ik geef een leeg zakje van de billendoekjes in haar handen. Vindt ze super leuk, krijgt ze namelijk normaal niet en het kraakt lekker, hierdoor is ze afgeleid. Bij ons gaat het alleen niet om huilen, maar om draaien, gaan zitten, trappelen etc.

één maand geleden

Hier ook hel op aarde, begint bij het zien van de commode al te gillen alsof hij vermoord wordt. Maakt niet uit waar, bij wie of bij wat, alles wordt bij elkaar gegild en geschreeuwd. Dit is bij ons al ruim een maand zo😅

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Ik geef een leeg zakje van de billendoekjes in haar handen. Vindt ze super ...
Helaas helpt dat hier niet meer 🙈 Deden wij idd ook altijd

één maand geleden

Reactie op xxsillyxx

Hier ook hel op aarde, begint bij het zien van de commode al te gillen also ...
Shit.. nog even te gaan dus 😕😅

één maand geleden

Even los van de sprong, zou het oorpijn kunnen zijn? Dan vinden ze plat liggen ook niks

één maand geleden

Herkenbaar. Mijn dochtertje ook ineens sinds twee weken. Moet haar bijna in de houdgreep zetten als ik wil voorkomen dat de stronf overal zit😓

één maand geleden

Reactie op Vlinder107

Even los van de sprong, zou het oorpijn kunnen zijn? Dan vinden ze plat lig ...
Bedankt voor het meedenken! Slapen doet ‘ie wel gewoon op z’n rug zonder een kick te geven dus ik kan me niet voorstellen dat dat het is..