Hoi! Is dit voor mensen herkenbaar?
Sinds een week ofzo (zoontje is nu 9.5 maanden) is verschonen opeens een drama. Nooit eerder last van gehad. Zodra we ‘m neerleggen schreeuwt ‘ie alles bij elkaar en begint ‘ ie ongeveer te huilen. Of we het nou op bed, op het Aankleedkussen of op de grond doen, het maakt niets uit. Hij stopt pas als we klaar zijn.
Volgens de app zit ‘ie net in sprong 7. Kan het hier bij horen? Hij heeft eigenlijk nooit echt last gehad van sprongetjes.
Erg herkenbaar! Dochter van 10 maanden doet dit sinds 3 weken:/ zo niet leuk! Ik pak me telefoon en zet wat aan, anders kan ik haar voor geen mogelijkheid verschonen. Als ik dat niet doe moet ik haar erg stevig vasthouden terwijl ze de boel bij elkaar gilt.. dus volg..
Hier ook een drama, kleine is bijna 11 maanden. En omkleden / verschonen is elke keer een driftbui vreselijk maakt niet uit hoe ik het doe of wat ik haar geef. Ze wilt totaal niet meer liggen..
Erg herkenbaar! Dochter van 10 maanden doet dit sinds 3 weken:/ zo niet leu ...
Irritant hea! Wij willen geen filmpjes laten zien. Hebben we nog nooit gedaan (geen tv ook) dus hoop dat we er zonder ook doorheen gaan komen 🙈😅 Succes voor jou ook!
Irritant hea! Wij willen geen filmpjes laten zien. Hebben we nog nooit geda ...
Ik geef een leeg zakje van de billendoekjes in haar handen. Vindt ze super leuk, krijgt ze namelijk normaal niet en het kraakt lekker, hierdoor is ze afgeleid. Bij ons gaat het alleen niet om huilen, maar om draaien, gaan zitten, trappelen etc.
Hier ook hel op aarde, begint bij het zien van de commode al te gillen alsof hij vermoord wordt. Maakt niet uit waar, bij wie of bij wat, alles wordt bij elkaar gegild en geschreeuwd. Dit is bij ons al ruim een maand zo😅