16 Reacties
4 maanden geleden
Krijgt hij banaan? Dit werkt bij mijn zoontje ook enorm verstoppend.Hier ook dagelijks microlax. Dachten bij hem eerst dat het door de kma kwam maar met de pepti kwam het probleem net zo weer terug. Nu weer terug op normale melk omdat het provoceren goed ging. Hij blijft moeilijke darmen hebben🤷🏼
4 maanden geleden
Bij ons werkt een beetje probiotica in de fles doen. Heb je dat al eens geprobeerd?
4 maanden geleden
Bij ons is brood het probleem een tijdje geweest. Je zou dit een paar dagen niet kunnen geven om te kijken of er wat veranderd
4 maanden geleden
Hier geven we geen banaan en juist brood met weinig vezels. Teveel vezels kunnen juist verstoppen als de darmen nog niet gewend zijn. En ze heeft dik een maand elke dag Lactulose gekregen. Dat zijn we nu aan t afbouwen naar om de dag en dat gaat goed. Wel een tijdje doorzetten dus!
4 maanden geleden
Reactie op aidenM
Hoeveel lactolose geef je dan?
Wij gaven ong 2,5 ml. Hangt beetje van de leeftijd af, maar je mag in principe 0,6ml per kg gewicht van je kindje geven. Bij 8 kg mag je dan dus 0,6x8 = 4,8ml geven. Wij zijn met minder ml begonnen en daar deed ze t prima op, dus zo gehouden!
4 maanden geleden
Wij hebben dit probleem ook gehad. Movicolon hielp, maar leek ze ook buikpijn van te krijgen.
Wij zijn twee keer in de week pruimen van Ella’s kitchen gaan geven, gestopt met bananen en wat olijfolie in t avondeten gedaan!
4 maanden geleden
Potjes geven ipv vers. Ik geef knijp fruit pruim. Volgende dag poepwn
4 maanden geleden
Potjes geven ipv vers. Ik geef knijp fruit pruim. Volgende dag poepen
4 maanden geleden
Reactie op mariasofia
Potjes geven ipv vers. Ik geef knijp fruit pruim. Volgende dag poepen
Bij ons was t dus precies andersom haha. Toen we van vers naar potje gingen kreeg ze er last van