13 Reacties

2 jaar geleden

Alleen wat olie in t badje, van innoli ofzo. En shea butter op t huidje bij onrust. Verder niks ^^ Bij zoontje van 2,5 ong 1x per paar weken haren wassen met naïf shampoo en hij wil soms een bruisbal in bad.

2 jaar geleden

Ik gebruikte in het begin heel veel zwitsal omdat ik dat kado had gekregen. Met name dan de badschuim, goedemorgen lotion en de bodylotion. Nu gebruik ik de laatste beetjes daarvan en ik gebruik de verzorgingslijn van de kruidvat eigen merk. Deze ruikt kwa geur onderhand hetzelfde als zwitsal, maar is kwa prijs vele male goedkoper. Aan de kwaliteit is het zeker niet te merken, dit is gewoon goed. Ik gebruik nu dan de shampoo, badschuim en de haarlotion.

2 jaar geleden

Ik gebruik heel veel van de lijn Tiny Humans zoals; de shampoo, wasgel en huidolie. Super fijne producten in gezellige leuke verpakkingen. Dat laatste is misschien wat minder interessant, maar maakt het wel nét wat leuker om op een plankje neer te zetten. Onze kleine heeft best wat haartjes dus daar doe ik zo nu en dan wat zachte haarolie van Natalis in. Hier gaat de kleine man om de dag in bad.

2 jaar geleden

Wij gebruiken dagelijks de haarlotion van Zwitsal (veel en lang haar = snel vet haar) en de shampoo/douchegel van Weleda. :-)

2 jaar geleden

Wij gebruiken niet zo heel veel en geen producten met parfum. De calendula lijn van Weleda vind ik erg fijn en producten van incia ook.

2 jaar geleden

Ik smeer op 't wangetje van Zwitsal op, je raad het al, dr wangen 😂 als we naar buiten gaan tegen de kou. Na het douchen smeer ik dr soms in met nurture cream van Naïf als ik zie dat haar huid heel droog is. 1x per week/2 weken gebruiken we onder de douche de wasgel of shampoo van Naïf. Verder gebruik ik op dr hoofd en gezicht bepanthen omdat ze een nogal droge huid heeft. Daarom douchen we ook het liefst alleen met water

2 jaar geleden

Wij gebruiken alleen natuurlijke producten. Bijvoorbeeld Shea Butter of Calendula olie. Het meeste is te bestellen op de site van Natural Heroes. Daarnaast is Weleda baby lijn ook heel fijn en natuurlijke producten! Shea Butter en Calendula olie zijn trouwens heel fijn en verzorgend voor het huidje en hebben geen overbodige chemische ingrediënten die alleen maar uitdrogen zoals parfum etc (Zwitsal helaas wel hoe lekker ik t ook vind ruiken). Shea Butter is zelfs gemaakt van 1 ingrediënt :). In de winter is dat wel wat moeilijk smeerbaar dus bestel ik ook kokosolie mee en maak daar samen de zogenaamde fluffy shea butter van. Ook te vinden op de site van natural heroes. Je moet misschien wel wat wennen aan de geur want geen parfum.. Je kan er op den duur ook etherische olie aan toevoegen maar voor een baby is dat niet nodig.

2 jaar geleden

Klinkt gek maar ik gebruik bijna alleen maar moedermelk. Voor in het badje en ook voor op zijn huid (pukkels) Op zijn berg doe ik olijfolie. Het enige product wat ik gebruik is neutral eens per week voor op zijn Bolletje, haartjes en neutral olie voor op zijn lichaam (droge huid). Bij mijn eerste zoontje direct uitslag van zwitsal dus nu niet eens meer geprobeerd...soms als ik een lekker geurtje wil doe ik de zwitsal haarlotion op zijn rompertje heel licht😅

2 jaar geleden

Ik gebruik alleen 100% natuurlijke olie in bad, 2x per week badje en hij heeft een heerlijk zacht huidje. Zijn hoofdje smeer ik iedere dag extra in met dezelfde olie om de berg schilfertjes wat zachter en uitkambaar te maken. En ik vind hem ook zonder zwitsal heerlijk ruiken😌

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Wij gebruiken alleen Groningen olie. Zo geleerd van de afdeling neonatologie waar onze kleine lag. Werkt hier wel voor alles🙈 droge huid, luier uitslag en ook nadat hij schilfers kreeg van 1x zwitsal. Maar hij krijgt er wel vette haartjes van

2 jaar geleden

Ik gebruik alles van Weleda en voor de haartjes Happy Earth. Mocht ze een heel droge huid krijgen dan stop ik een klein dopje Balneum in het badje

2 jaar geleden

Wij gebruiken zwitsal en bevalt prima. Alleen heb ik wel een vraag in dit topic. Onze dochter heeft mega veel haar, zegmaar overal 5-7 cm lang. Maar die haartjes worden mega snel vet. Om dr haartjes nou 3x in de week te wassen zie ik ook niet zitten. Of weet iemand iets van een Shampoo waarmee ze wat minder vettig haar krijgt na 2 dagen?

2 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden van de mustella producten! Riekt nog eens goed ook!