8 Reacties

3 maanden geleden

Van die spinners voor op het raam en veel snacks. Iets van knijpfruit, een maisvinger of een broodje. Bij ons werkte dat top!

3 maanden geleden

Wij hadden precies t zelfde vliegen morgen terug. Ze kan dcht nooit stilzitten en word dan ook boos vaak😂. De ultimieme tip denken het word helemaaaal niks (dat deden wij) en ze heeft een uur gelachen naar de mensen naast achter voor haar en een uur geslapen. Wij waren met stomheid geslagen. Ik had echt vanalles bij de hand; speelgoed filmpje, fruitzakje. Niks nodig gehad🙊

3 maanden geleden

Oef, dit topic moet ik hebben! We hebben precies hetzelfde binnenkort. Ik hoop zo dat het meevalt! 4,5 uur…

3 maanden geleden

Reactie op Dino31

Oef, dit topic moet ik hebben! We hebben precies hetzelfde binnenkort. Ik h ...
Wij dus ook, Tenerife toevallig? Haha

3 maanden geleden

Reactie op Laura_boysmom

Van die spinners voor op het raam en veel snacks. Iets van knijpfruit, een ...
De spinners waren hier ook een groot succes! En een fles tijdens het opstijgen, helpt door het slikken met evt pijn aan de oren en bij ons leidde het tot een dutje van bijna drie kwartier :) Fijne vakantie!

3 maanden geleden

Wij zitten momenteel in Portugal, afgelopen week voor het eerst gevlogen met onze spruit 😎. Bij ons hielpen spinners, montessori activiteiten bord, UFO speeltje, speeltjes inpakken en zijn favoriete serie op mobiel (alleen voor 'noodgevallen', hebben we 2 keer nodig gehad). Hij vond de veiligheidsinstructies ook erg interessant.

3 maanden geleden

Reactie op marleenphhm

Wij dus ook, Tenerife toevallig? Haha
Hahaha meen je! Jazeker 😄

3 maanden geleden

Reactie op Dino31

Hahaha meen je! Jazeker 😄
Haha toevallig! Fijne vakantie alvast 👏