11 Reacties
6 maanden geleden
Hoiii! Wij hebben gevlogen met onze dochter toen ze 6 maanden was, nu 1 maandje geleden. Ik vond het ook spannend zeker het stijgen en dalen. We hadden een flesje voorbereid in de gate, water heb ik laten opwarmen bij een eettentje was geen probleem en we mochten als eerste het vliegtuig in. Dus we hebben op ons gemak ons kunnen installeren. De stewardessen houden ook wel echt rekening met je en komen een paar x naar je toe om te vragen of je wat nodig hebt. Hopelijk heb jij ook zo een leuke stewardessen! Toen we gingen taxiën dacht ik ik begin al langzaam met het flesje dan slikt ze goed als we eenmaal opstijgen. Maar ze sliep al voordat we de lucht in gingen 😂 zo ging het ook op de terugreis dus bij ons was het achteraf helemaal niet nodig! Wel had ik ook wat knabbels meegenomen en wat nieuw speelgoed waar ze zich mee bezig zou kunnen houden. Maargoed ook dit is niet gebruikt. Denk dat ze door het geluid van de motor heerlijk heeft geslapen. Succes en veel plezier alvast, geniet van je vakantie!
6 maanden geleden
Wij hebben 2 weken geleden gevlogen met onze kleine van 6,5 maand. Ging super goed! We wilden eigenlijk een fles geven met opstijgen, maar uiteindelijk had ze al honger voor we het vliegtuig in gingen dus dat mislukte haha. Maar ze heeft er geen last van gehad en heel erg veel geslapen 😊
6 maanden geleden
Wij zitten op dit moment op mallorca met onze 6,5 maand oude dochter. Het vliegen ging super goed. Ze was tijden het taxien naar de startbaan inslaap gevallen en heeft tijdens het opstijgen lekker geslapen. Na 30 min werd ze wakker en heeft ze even wat gedronken. Daarna lekker bij ons gelegen. Ben benieuwd hoe de terugweg straks gaat.
6 maanden geleden
Reactie op Jennybabyx
Hoiii! Wij hebben gevlogen met onze dochter toen ze 6 maanden was, nu 1 maa ...
Hoe slaapt ze dan eigenlijk? Gewoon liggend in je armen?
6 maanden geleden
Reactie op AnneniemD123
Heenweg had ik haar in de draagzak op schoot, op de 1 of andere manier werkte dat bij haar beter dan los op schoot. Terug viel ze wel al heel snel gewoon op schoot in slaap. (Buik tegen buik)
6 maanden geleden
Reactie op AnneniemD123
Op de heen weg hadden we geluk en een extra stoel, dus toen gewoon op die stoel en ik had een hydrofiele doek als tentje gespannen zodat er minder licht bij haar kwam. Op de terugweg minder geluk gewoon op schoot 😂 ze heeft in een soort zit houding geslapen, haar rug tegen mijn buik. Haar hoofdje wel op mijn bovenarm. Hoop dat je het snapt weet niet hoe ik t anders moet uitleggen 🙈
6 maanden geleden
Ohja en een tip; boek de zitplaatsen van tevoren en laat 1 plek er tussen (kies bijvoorbeeld A en C) Op de terugweg hadden wij hierdoor 1 vrije stoel 😊
6 maanden geleden
Wij lieten ons zoontje met stijgen en dalen een flesje drinken. In beide gevallen viel hij in slaap 😅 Je hebt het op van die fruitspenen, die zou ik ook aanraden. Mocht je kindje tijdens de vlucht onrustig worden dan kun je die geven. Of een gewone speen uiteraard, maar ons zoontje gebruikt normaliter geen speen.
In mijn ervaring hadden wij zelf meer stress dan de kleine, die genoot volop van alle aandacht van de mensen om ons heen 😅
6 maanden geleden
Wij zijn net terug van vakantie. We hebben hem op de heenvlucht laten drinken bij opstijgen en landen. De terugvlucht kwamen z’n flessen niet op die manier uit maar hij heeft geen enkele hinder ondervonden van het opstijgen en landen 😊 neem een speentje mee of fruitspeen en natuurlijk wat speelgoed. Al had die van mij de meeste interesse in de mensen om hem heen en de veiligheidsfolder 😂