18 Reacties

5 maanden geleden

Zelfde situatie hier! Al twee nachten gewoon een matras op de grond gelegd en ‘omringd’ met kussens. Slaapt dus deze twee nachten al perfect! Ook aan het overwegen om zo’n vloerbed te kopen

5 maanden geleden

Ik kan je helaas niet adviseren over een geheel omheind vloerbed, maar mijn dochter slaapt nu sinds een maand of 2 in een vloerbed (ze is van 20 november) en dit gaat perfect. Ze kan veel bewegen, rollen en dit lijkt haar heel goed te doen. Er zit een kleine opening aan 1 deel van het bed, maar ze tijgert of kruipt daar niet naartoe.

5 maanden geleden

Reactie op DoPietje

Ik kan je helaas niet adviseren over een geheel omheind vloerbed, maar mijn ...
Welk vloerbed hebben jullie ?

5 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Welk vloerbed hebben jullie ?
Die Ikea Kura hack. Ik heb wel heel bewust zo'n vlecht gekocht van 4 meter rondom de houten rand. Ze rolt alle kanten op en veel van buik naar rug & terug, dus vind ik persoonlijk die vlecht als soort bumper heel fijn. "Officieel" denk ik dat zoiets wordt afgeraden, maar ik vind het heel fijn dat ze zich zo niet bezeerd.

5 maanden geleden

Reactie op DoPietje

Die Ikea Kura hack. Ik heb wel heel bewust zo'n vlecht gekocht van 4 meter ...
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Wij hebben hier hetzelfde bed en dit ziet er top uit!

5 maanden geleden

Ik zag toevallig zoiets. Het bestaat dus wel. https://www.etsy.com/nl/listing/1062898769/bed-with-extra-protection-nursery-bed?ref=share_v4_lx

5 maanden geleden

Reactie op celinefrederique

Ik zag toevallig zoiets. Het bestaat dus wel. https://www.etsy.com/nl/list ...
Wel oppassen met zo iets. Er zit geen lattenbodem onder dus het matras heeft geen ventilatie, gevaarlijk als er schimmel in je matras gaat zitten omdat het op de vloer ligt.

5 maanden geleden

Wij hebben de bopita besteld in 120x200, komt hopelijk volgende week binnen. Heeft in het midden een opening. Daar leggen we zn ledikantmatrasje

5 maanden geleden

Reactie op Marleen46

Wel oppassen met zo iets. Er zit geen lattenbodem onder dus het matras heef ...
Ohja das een goeie om te weten. Maar t zag er meer uit alsof het alleen een hek zou zijn, misschien een lattenbodem in doen. K weet niet hoor, of gewoon een andere zoeken die dat wel heeft maar dr is wel dus zoiets.

5 maanden geleden

Hoe start je met een vloerbed? Blijf je er bijv bij en leg je ‘m in bed als jij eruit gaat? Of laat je ‘m juist aanklooien? Overdag slaapt hij in de wagen want wil dan niet in z’n ledikant, ‘s nachts wel maar word nog vaak wakker

5 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Hoe start je met een vloerbed? Blijf je er bijv bij en leg je ‘m in bed als ...
Ik weet niet goed of ik al je vragen hiermee beantwoord, maar mijn dochter slaapt er nu ongeveer 2 maanden in (ze was bijna 7 maanden toen). En ik legde haar er gewoon in zoals ik ook bij haar ledikant deed. Na een vast ritueel van verschonen, voeding, boertje en ik heb het geluk dat ik haar altijd wakker weg kan leggen en dat ze zich zelf in slaap krijgt. En soms hoor ik haar echt nog wel 20-25 mins brabbelen, omrollen etc en als ik dan bijv later zelf naar bed ga (haar kamerdeur is vaak open) dan ligt ze op allerlei manieren en op allerlei plekken in het grote bed in diepe slaap 🤭🥰

5 maanden geleden

Reactie op DoPietje

Ik weet niet goed of ik al je vragen hiermee beantwoord, maar mijn dochter ...
Wat lief! Mijn zoontje valt helaas niet zelfstandig in slaap? Maar wel tijdens de voeding. Hij slaapt ook nog bij ons op de kamer, maar het idee is dat hij met een vloerbed wel in z’n eigen kamer wil. Gaat jouw dochter dan niet uit bed?

5 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Wat lief! Mijn zoontje valt helaas niet zelfstandig in slaap? Maar wel tijd ...
Ah dat is wel een iets andere situatie inderdaad. Hier heeft ze "slechts" 10 weken bij mij op de kamer gelegen in de co-sleeper. Daarna ging het ledikant in haar eigen kamer gelukkig heel goed, tot ze elke keer klem lag en meer wou rollen. En ja, ze kan zelfstandig zitten, veel rollen en om haar as heen draaien. Ietsjes tijgeren ook, maar nog niet kruipen... Ze is dus eigenlijk niet bezig met eruit gaan. Wel ben ik 3 weken geleden cold turkey met de speen gestopt en nu heeft ze een emotional support knuffel van onze kat in bed 😂 deze foto maakte ik zojuist nadat ik haar deur dicht ging doen

5 maanden geleden

😂♥️🐈👶🏼

5 maanden geleden

Reactie op DoPietje

😂♥️🐈👶🏼
Ah te lief! Heb toevallig wel vandaag een knuffel geïntroduceerd. Ik hoop dat hij die ook als emotional support kan gaan zien😂. Mijn zoontje staat dus wel al en begint met lopen haah

5 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ah te lief! Heb toevallig wel vandaag een knuffel geïntroduceerd. Ik hoop d ...
Ahh gaat zo hard allemaal hè!! Ja hier gaat ze echt gieren van het lachen als ze die foto ziet op die knuffel, van onze oudste gruwelijk lelijke naaktkat 😂😂🤭

5 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ah te lief! Heb toevallig wel vandaag een knuffel geïntroduceerd. Ik hoop d ...
Ons zoontje ligt ook op een vloerbed overdag en de nachten met mij er naast en hij loopt al met ondersteuning 😁 in het vloerbed probeert hij echter niet te staan wat hij in z’n ledikant wel doet.. minder ondersteuning omdat er geen spijlen zijn dus geen optie denk ik 🤣 wel rolt hij er weleens af maar omdat het een vloerbed is maakt dat niet zoveel uit.. hij voelt het wel maar hij houdt er niks aan over.. ze zeggen dat ze snel zouden moeten leren wat de grenzen van het bed zijn.. maar die van mij is een beetje hard leers denk ik 🤪