27 Reacties
3 jaar geleden
Mijn echo op 5 weken (wit stipje is het vruchtje) maar heb ook menstruatie krampen en wat verlies maar dit kan tot u 3 maanden duren

3 jaar geleden
Hmm wat een lastige situatie… kan indd twee kanten op, of het is een leeg vruchtzakje waarin de embryo zich niet ontwikkeld heeft of het is volgende keer wel te zien. Je zou verwachten rond dit termijn dat je wel een embryo zou zien op de echo, maar fingers crossed ❤️
3 jaar geleden
Bij mijn eerste had ik ook een hele vroege echo (vóór 7 weken) en was alleen een blaasje met een mini stipje te zien, verder nog niets. Tussen 7 en 8 weken nogmaals een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Maar ik snap dat het even schrikken is. Sterkte en het komt vast goed, het is nog zo zo pril! 💕
3 jaar geleden
Wat fijn dat er positieve verhalen zijn. Voor mij nog even spannend. Vandaag eerste echo gehad. Ik zou 6+3 zijn vandaag maar in het vruchtzakje was maar iets kleins te zien. Zou 5+3 kunnen zijn aan de maat te zien maar ook het vruchtzakje was niet helemaal mooi rond.
Vk gaf aan dat het niet goed zat maar ze het nog niet 100 procent zeker kan zeggen. Eerder slecht dan goed. Volgende week echo om te kijken of het klaar is of er een wonder is gebeurd toch nog komende week.
Heb niet echt hoop meer helaas. Mensen die dit ook hebben gehad?
3 jaar geleden
Wat fijn dat er positieve verhalen zijn. Voor mij nog even spannend. Vandaa ...
Ik precies het zelfde! Ben vorige week een weekje teruggezet. Van 6+2 naar 5 a 5,3.. ik heb vrijdag weer de echo, ik laat het je weten!
3 jaar geleden
Ik zou zeggen alleeeeeen bank liggen.. niet werken niet sporten zo dat alle energie naar je kind gaat... heb ik ook gedaan en heeft geholpen
3 jaar geleden
Je kan niets anders dan afwachten, maar als je mijn topic even leest, wonderen bestaan.. 😊 Wij gingen vorige week naar huis met een “te trage hartslag en een grillige vorm vruchtzak”. Mochten deze week terug komen: mega krachtige hartslag en de vorm was nu mooi rond. Ze dachten dat ik bij de eerste echo 6+3 was. Maar ben uiteindelijk een week later op 6+4 gezet. Dus was met de eerste echo 5+4. Dat is echt heel vroeg en verklaart een hoop. Hopelijk gaat het bij jou ook de goede kant op. 🧡
3 jaar geleden
Wat fijn om te horen dank jullie wel. Voor jullie ook allemaal spannend. Ik duim voor jullie allemaal❤️
3 jaar geleden
Hoi,
Ik zou vrijdag mijn echo hebben, maar toch vandaag geweest ivm bloedverlies.. alles zag er gelukkig goed uit! En het hartje klopte🥹 hopen dat het verder ook goed gaat!🙏🍀
3 jaar geleden
Misschien ben je gewoon iets korter zwanger vanwege een late innesteling. Het hoeft niks te betekenen. Wacht nog even af wie weet is het over twee weekjes heel anders.
3 jaar geleden
Je kan niets anders dan afwachten, maar als je mijn topic even leest, wonde ...
Wonder bestaan zeker! Vandaag tweede echo gehad na het nieuws dat het weinig kans had dat het goed was ontwikkeld. tot verbazing een mooi vruchtje met kloppend hartje te zien. Ik geloof het nog steeds niet. Toch een week minder zwanger vorige keer dan gedacht.
3 jaar geleden
Wonder bestaan zeker! Vandaag tweede echo gehad na het nieuws dat het weini ...
Wat fijn 🧡 gefeliciteerd
3 jaar geleden
Wat fijn 🧡 gefeliciteerd
Hopelijk gaat bij jou ook alles goed. Ik verheugd me nog niet teveel eerst even de 8 weken echo afwachten maar.
3 jaar geleden
Bij mij hetzelfde. Ik had een echo op 6+3 dagen. Vruchtzakje te zien maar geen vruchtje. Over een week moet ik terug voor echo. Gyn gaf het 50% kans. Maar echt raar dat er nog niks te zien was. Ik ben zwanger geworden via ivf dus de termijn weet ik zeker.
3 jaar geleden
Wonder bestaan zeker! Vandaag tweede echo gehad na het nieuws dat het weini ...
Wat fijn voor je!
Ik hoop dat het bij mij hetzelfde gaat zijn, want ik had exact hetzelfde als jou met 6+3 weken
3 jaar geleden
Reactie op Evelien_82
Bij mij hetzelfde. Ik had een echo op 6+3 dagen. Vruchtzakje te zien maar g ...
Ik heb ook hetzelfde.. wel al op 5 weken een echo gehad, daar was alleen een vruchtzakje te zien. Spannende tijd zo!
3 jaar geleden
Helaas heb ik dit ook gehad met slechte afloop. Ging wel voorafgaand aan bloedverlies. Wel bloedverlies om je zorgen te maken: echt rood gestold bloed, wel maar 1x en zonder kramp. We wisten niet precies hoe ver ik was. Maar mijn verhaal in combi met een afgeplatte vruchtzak gaf reden tot zorg. 10 dagen later zelfde beeld op echo. Ik duim voor je!