Hoihoi,
Ben beetje einde raad...
En wil graag jullie advies
Ons zoontje van 7 maanden heeft eigenlijk telkens de kruidvat pampers en heeft maat 4+ (protect)
Maar de laatste dagen is hij telkens helemaal nat en dan heeft hij zijn luier nog geen uur aan ofzo .
Voorheen nooit problemen gehad nu is het telkens raak...
Ook nu keer jumbo merk gepakt maar toenstraks weer ...
Heeft iemand advies of welke pampers niet door lekker want hem telkens moeten omkleden is gewoon zielig...
Voor de kleine wel ja. En je moet kijken hoeveel kilo hij ongeveer is en dan weet je welke pampers je moet pakken. Die Pampers pants gebruik ik ook. Maar ik denk dat je echt luiers wilt, dan zou ik voor premium protection gaan
De rascal and friend luiers (te koop bij kruidvat en trekpleister). Werken echt super, ik vind ze beter dan pampers premium protection. Geen geurtjes en een fijner prijsje.
Hier geen lekkages meer!
Hier eigenlijk ook altijd pampers premium protection gebruikt, en sinds een paar maanden 's nachts pampers baby dry. Hadden ook wat luiers van de kruidvat van een luiertaart, maar daar lekte die telkens door, dus snel overgestapt.
Kan het zijn dat zijn romper aan de strakke kant is? Als mijn zoontje in de overgang zit naar een andere kledingmaat dan wil hij ook nog wel eens doorlekken. Romper een maatje groter kan wonderen doen.
Of het is misschien een teken om naar de volgende maat luiers te gaan.
wij hebben van de kruidvat de pure en soft. zijn de enige die bij ons droog blijven. hebben het ook een tijdje gehad en toen overgegaan op pampers maar bleef nat en ze kreeg er uitslag van. ze is 7 maand en heeft maat 3