21 Reacties

6 maanden geleden

Ik gebruik pampers premium protection overdag en ‘s nachts pampers baby dry. Hier altijd droog!!

6 maanden geleden

Ik gebruik gewoon pampers premium protection. Ik heb ze ook allemaal geprobeerd, maar hij lekte steeds door. Ik moest wel een andere gebruiken.

6 maanden geleden

Reactie op Khafaga

Ik gebruik gewoon pampers premium protection. Ik heb ze ook allemaal geprob ...
Werkt dat wel?

6 maanden geleden

Reactie op LindaMichele

Ik gebruik pampers premium protection overdag en ‘s nachts pampers baby dry ...
Uhm werken die goed? En als hij van de kruidvat 4+ heeft welke moet ik dan pakken in deze maar maat 4 of 5?..

6 maanden geleden

Ik gebruik pampers dry die blijft altijd door ook snachts

6 maanden geleden

Reactie op sushmitah

Ik gebruik pampers dry die blijft altijd door ook snachts
De meeste kinderdag verblijf werken hier ook mee

6 maanden geleden

Reactie op cccctje

Werkt dat wel?
Voor de kleine wel ja. En je moet kijken hoeveel kilo hij ongeveer is en dan weet je welke pampers je moet pakken. Die Pampers pants gebruik ik ook. Maar ik denk dat je echt luiers wilt, dan zou ik voor premium protection gaan

6 maanden geleden

De rascal and friend luiers (te koop bij kruidvat en trekpleister). Werken echt super, ik vind ze beter dan pampers premium protection. Geen geurtjes en een fijner prijsje. Hier geen lekkages meer!

6 maanden geleden

Hier eigenlijk ook altijd pampers premium protection gebruikt, en sinds een paar maanden 's nachts pampers baby dry. Hadden ook wat luiers van de kruidvat van een luiertaart, maar daar lekte die telkens door, dus snel overgestapt.

6 maanden geleden

Wat knap. Hij lijkt z’n plas wel op te houden. Zet hem op het potje kijken wat er dan gebeurd

6 maanden geleden

Reactie op cccctje

Uhm werken die goed? En als hij van de kruidvat 4+ heeft welke moet ik dan ...
Ik zou inderdaad even kijken. Naar het gewicht van jouw kindje en dan de juiste maat pakken :)

6 maanden geleden

Reactie op meerelle

Wat knap. Hij lijkt z’n plas wel op te houden. Zet hem op het potje kijken ...
Is ook een idee! Ik doe het ook bij mijn zoontje. Iedere verschoning en voor en na het slapen even op het potje. Hij plast bijna altijd ☺️

6 maanden geleden

Pampers harmonie zijn voor ons de enige die echt goed werken.

6 maanden geleden

Reactie op Marleen46

De rascal and friend luiers (te koop bij kruidvat en trekpleister). Werken ...
In Belgie te koop bij colruyt☺️en idd zeer goede Pampers

6 maanden geleden

Reactie op meerelle

Wat knap. Hij lijkt z’n plas wel op te houden. Zet hem op het potje kijken ...
?

6 maanden geleden

Kan het zijn dat zijn romper aan de strakke kant is? Als mijn zoontje in de overgang zit naar een andere kledingmaat dan wil hij ook nog wel eens doorlekken. Romper een maatje groter kan wonderen doen. Of het is misschien een teken om naar de volgende maat luiers te gaan.

6 maanden geleden

Zou het kunnen dat de luiers te groot zijn? Mijn zoon is 7 maanden en ongeveer 7,5 kg. Hij draagt maat 3.

6 maanden geleden

wij hebben van de kruidvat de pure en soft. zijn de enige die bij ons droog blijven. hebben het ook een tijdje gehad en toen overgegaan op pampers maar bleef nat en ze kreeg er uitslag van. ze is 7 maand en heeft maat 3

6 maanden geleden

Reactie op abnormarijke

Zou het kunnen dat de luiers te groot zijn? Mijn zoon is 7 maanden en onge ...
Nee niet te groot ons zoontje is 7 maanden 10 kilo

6 maanden geleden

Reactie op DDoorn

Kan het zijn dat zijn romper aan de strakke kant is? Als mijn zoontje in de ...
Heb nu andere tot nu toe nog droog