33 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MamavanLA
Ohhhh wat erg voor jou.. Weet hij al dat jij erachter bent gekomen? Sterkte ...
Nee hij weet dit zelf nog niet
4 maanden geleden
Reactie op DeMamavanRens
Hoe weet je dit? Weet hij dat je dit weet?
Er zijn foto’s en berichten ….
4 maanden geleden
Wat verschrikkelijk!
Ik heb mijn vorige bericht verwijderd, omdat de vraag al was beantwoord.
Ik persoonlijk zou hem confronteren en de waarheid naar voren krijgen.
Ook omdat jullie een kleine hebben zou ik gaan kijken of het dan ook nog aan de orde is om over 2 weken samen in het nieuwe huis te gaan wonen. 😔😔
4 maanden geleden
Oh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst. En inderdaad, ik zou hem er wel mee confronteren. Zeker voor jullie dochter.
4 maanden geleden
De wijze waarop ik erachter ben gekomen is alleen een beetje lastig. Ik heb het in zijn telefoon gevonden omdat ik een vermoeden had ….
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
De wijze waarop ik erachter ben gekomen is alleen een beetje lastig. Ik heb ...
Is niet lastig.
Wat ik zou doen: als hij erbij is vragen of je in zijn telefoon mag. Is zijn antwoord nee? Doorvragen.
Is zijn antwoord ja? Opzoeken wat je gevonden hebt.
4 maanden geleden
Wat ik misschien nog wel het walgelijkste vind is dat het met een vrouw is die de leeftijd van z’n moeder heeft denk ik. En ze staat onder “oma” in zijn telefoon 😔
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
Wat ik misschien nog wel het walgelijkste vind is dat het met een vrouw is ...
Maar heeft hij er fysiek contact mee gehad of foute berichtjes of wat?
4 maanden geleden
Reactie op DeMamavanRens
Maar heeft hij er fysiek contact mee gehad of foute berichtjes of wat?
Of er daadwerkelijk fysiek contact is geweest weet ik niet. Maar de teksten verwijzen wel naar dingen die ze willen doen (verwijzingen als in: straks ….)
4 maanden geleden
Ik zou overal foto's van maken als bewijs zodat het nooit omgedraaid kan worden op je eigen telefoon. Ik zou gewoon vragen of je iets even mag opzoeken op internet ofzo en dan het gesprek openen en dat dan aan hem laten zien. Ik zou hem er wel zsm mee confronteren voordat hij straks alles wist ofzo.. heel veel sterkte!
4 maanden geleden
Het is sowieso niet oké om dit soort contact met iemand te hebben. Er is maar 1 ding wat je kunt doen: het bespreken met je partner en de waarheid boven tafel krijgen. En daarna is het aan jou wat je met die waarheid wilt doen. Maar de eerste stap is het bespreken met je partner.
En om gaslighting voor te zijn, zou ik proberen te voorkomen dat hij een discussie begint over dat jij niet in zijn telefoon mag kijken. Bedenk alvast hoe je eventueel kunt voorkomen dat hij de rollen omdraait en van jou de schuldige maakt.
4 maanden geleden
Reactie op Spirit
Het is sowieso niet oké om dit soort contact met iemand te hebben. Er is ma ...
Precies, daar ben ik dus bang voor. Dat ik uiteindelijk als de foute aangewezen wordt … 😔
4 maanden geleden
Reactie op Spirit
De aanval is de beste verdediging… de truc is om je daarin niet mee te late ...
Jazeker, 39 en 36
4 maanden geleden
Jezus. Onmenselijk wat hij flikt. Heb je btw vrienden en familie waar je nu even support en liefde van kan hebben?
4 maanden geleden
Jeetje wat vreselijk. Wat een ***. Heel veel sterkte en een hele grote virtuele hug voor jou
4 maanden geleden
Reactie op NikitaDelilah
Jezus. Onmenselijk wat hij flikt. Heb je btw vrienden en familie waar je nu ...
Sta er helaas behoorlijk alleen voor, contact met mijn ouders gaat moeizaam. Geen vrienden verder. Heb wel goed contact met zijn familie …. Maarja ….