12 Reacties
3 maanden geleden
Hoe ziet de rest van de dag eruit? Wanneer laatste dutje en hoe laat naar bed?
3 maanden geleden
Reactie op Elisabeth93
Hoe ziet de rest van de dag eruit? Wanneer laatste dutje en hoe laat naar b ...
We hadden altijd 2,3,4 en kwamen dan op een bedtijd tussen 1800-1830 uit. Maar we hebben het ook wel eens verlaat, zodat hij 1900-1930 naar bed ging maar de vroege ochtend blijft. Hoe ‘later’ wij hem naar bed doen hoe onrustiger de nacht en hoe eerder hij wakker is. Slaapt overdag 2/3 uur.
3 maanden geleden
Van 18 tot half 6 slapen is natuurlijk al hartstikke goed. Maar snap dat je het later wil. Als je jou het ritme beetje bij beetje veranderd? Het ochtend dutje eerst met een kwartier later maakt en bedtijd ook
3 maanden geleden
Reactie op Mandyx94
Al geprobeerd, maar helaas. Later in bed doen betekent niet langer slapen b ...
Dit is bij sommige kinderen heel normaal hoor. Mijn oudste heeft het nog steeds. Ongeacht hoe laat ze erin ligt, ze is rond 6:30 wakker. Nu 11 en later naar bed zit er gewoon niet in omdat ze dan te weinig uren pakt…
3 maanden geleden
Reactie op Mandyx94
Al geprobeerd, maar helaas. Later in bed doen betekent niet langer slapen b ...
En als je het geleidelijk doet en een paar weken volhoudt? Want het is echt het ritme wat moet veranderen, niet alleen de bedtijd.
18 tot 5 is keurig. Mijne slapen altijd max 10 uur, dus zouden zelf 4 uur al wakker zijn.
Als je echt denkt dat het niet kan: hoe ga je het over 1.5 maand aanpakken als het wintertijd is? Dan is het ritme ineens 17 tot 4.30.
3 maanden geleden
Reactie op Mandyx94
Bijzonder he! Ik gun hem ook dan even lekker bijslapen, maar helaas.
Nou, anders ik mijn kind wel 🙈 Ze zeggen dat het beter wordt als ze in de pubertijd komen en dat je die stinkers dan niet meer uit bed krijgt. Ik geloof er so far echt helemaal niks van 😅