16 Reacties
2 maanden geleden
Ah wat pittig, zeker omdat je er 's nachts ook nog meerdere keren uit gaat.
Ik weet niet hoelaat je zoontje naar bed gaat, maar zou het misschien helpen om hem wat later naar bed te doen? Hier slaapt onze dochter meestal pas rond 21.15 uur, maar kan dan wel 's ochtends tot 08.30 uur slapen. Zij is ook iedere nacht nog wel gemiddeld 3x wakker.
2 maanden geleden
We hebben exact hetzelfde hier
We geven ons er maar aan over
Mijn man neemt ons dochtertje dan mee naar beneden en gaat vroeg ontbijten en dan kan ik nog even bijslapen van de nacht
Hij werkt thuis dus dat scheelt enorm en ik werk niet
Maar het is mega pittig inderdaad die vroege tijden
Hoorde laatst van mijn zusje van 26 jaar dat ze had uitgeslapen tot half negen
Ik kon me niet eens meer herinneren wanneer dat voor mij de laatste keer is geweest 😂😂😂
2 maanden geleden
Reactie op xxxxxxxb
Hij gaat 19.00 naar bed. Wel regelmatig grprobeerd hem later naar bed te do ...
En als je het juist iets eerder probeert? Klinkt gek maar soms kan dat juist helpen.
2 maanden geleden
Wat vervelend om te horen, sterkte!
Is hij ‘s nachts warm genoeg aangekleed? En krijgt hij overdag genoeg (vast) voedsel?
Sinds wij het 2-3-4 ritme aanhouden en hem overdag meer eten aanbieden, slaapt die van ons beter.
2 maanden geleden
Hier precies hetzelfde probleem. Ik wilde dit ook gaan vragen. Ik had gehoopt dat het beter zou worden als de ochtenden langer donker bleven, maar helaas.. toch nog steeds half 6 wakker elke dag.. ik geef trouwens nog bv, maar ik denk niet dat het daar mee te maken zal hebben, aangezien ze inmiddels ook erg veel vaste voeding eet
2 maanden geleden
Hoe doen jullie dat dan als je kindje zo vroeg wakker is? Flesje en meteen weer naar bed of beginnen jullie dan ook echt de dag?
2 maanden geleden
Reactie op Martine8192
Hoe doen jullie dat dan als je kindje zo vroeg wakker is? Flesje en meteen ...
Meteen de dag beginnen en vaak rond half 9/9 uur gaat ze weer terug op bed. Ze gaat ook 3 dagen naar de opvang, dus dan heeft het ook geen zin om haar terug te leggen, want wij moeten dan werken
2 maanden geleden
Reactie op Carlag
Bij ons werkt warmer aankleden inclusief extra paar sokken in dikke slaapza ...
Ik ben altijd te bang dat ze het dan te warm krijgt en dat dat een gevaar is. Hebben jullie hem steeds een beetje warmer aangekleed? Hier heeft ze nu een herfstslaapzak van puckababy aan met daaronder een pyjama met lange mouwen en een romper met korte mouwen. Geen sokken ofzo
2 maanden geleden
Reactie op AnneniemD123
Ik ben altijd te bang dat ze het dan te warm krijgt en dat dat een gevaar i ...
Ik heb ook altijd de angst voor te warm kleden, maar heb gemerkt dat ons zoontje ook minder wakker wordt als we hem warmer aankleden. Omdat ik het zelf zo spannend vind gebruik ik in de nacht vaak wolletjes. Dus wollen romper lange mouw en bv winterslaapzak of wollen romper en wollen box pakje met een herfst slaapzak. Wol reguleert de temperatuur veel beter waardoor ze het niet snel te warm hebben.
Misschien heb je er iets aan :)