7 Reacties

5 maanden geleden

Je bent zeker geen waardeloze moeder!!!! De mijne is ook een keer uit bed gevallen (68 cm hoog) en op de laminaat terecht gekomen. Sindsdien heb ik bedranden gekocht. Je was gewoon heel vermoeid en daar kan je niks aan doen. Een fitte mama is een blije baby. En ik snap je bezorgdheid helemaal. Hou hem wel in de gaten, er kunnen nog wat symptomen optreden, zoals overgeven en suf zijn. Dat had de mijne na 3 dagen gekregen. Uiteindelijk had hij een lichte hersenschudding en nu is alles weer oke. Ik wil je niet bang maken maar gewoon op de hoogte stellen! En ik begrijp je gevoel over jezelf ook heel erg, je voelt je schuldig en van alles en nog wat. Dat hoort erbij, en als je dat niet zou hebben zou het juist raar zijn. Gelukkig is jouw kindje nu uitgerust en was hij na de val weer vrolijk ❤️.

5 maanden geleden

Ach meid, wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd, dat moet schrikken zijn geweest zeg! Je kleintje is waarschijnlijk gewoon moe van het spoken en niet van de val. Wij hebben onze jongen ook bij ons in bed genomen gisteren omdat we echt helemaal gek werden en hij sliep alleen maar op de arm. Je doet wat je kan en moet zelf ook kunnen slapen. Op zo’n moment maak je ondanks de angst dat hij uit bed kan kruipen toch een andere overweging dan je misschien zonder al dat slaapgebrek zou maken. Gelukkig is het goed afgelopen! Ik hoop voor je dat aankomende nacht beter gaat. ♥️

5 maanden geleden

Mijn zoontje is ook een keer een commode in een restaurant gevallen met zijn hoofd op een stenen vloer. Zijn mond bloedde en hij huilde heel heftig. De dagen erna was er echt een meeeeega grote blauwe plek te zien. Ik snap je gevoel, ik heb alleen maar gehuild de eerste dagen uit schuldgevoel. Maar nu we wat maanden verder zijn kan ik alleen maar zeggen; een ongelukje zit in een klein hoekje. Je bent ook maar een mens , en je hebt hiervan geleerd dus je zal in t vervolg 2x nadenken voor je zo'n beslissing maakt. Het maakt je alleen maar een betere mama , we leren het met vallen en opstaan! Zolang ze alert zijn, energiek en goed eten zal het meevallen!

5 maanden geleden

Aaah je bent helemaal geen waardeloze moeder natuurlijk! Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Ik neem onze dochter ook regelmatig bij ons in bed als ze weer eens niet wil slapen. Het was juist goed bedoeld van je, zodat jullie allemaal wat konden slapen. Zolang die vrolijk en alert is zal er waarschijnlijk niks aan de hand zijn. Het is ook niet gek dat hij wat vermoeider is van al dat gespook 's nachts. Niet meer schuldig voelen nu en lekker genieten van je mannetje!

5 maanden geleden

Ik heb 2 weken geleden ook een ongelukje gehad dat hij gezellig in bed lag en lag te rollen. Meneertje heeft op het moment dat ik snel een flesje water wou halen (hoek om) uitgevonden dat ie kan rollen en doorrollen en is zo uit bed gerold. Helemaal niks aan de hand geweest. Zoals het hoort heeft ie gehuild na de val, niet overgegeven, geen blauwe plekken gekregen, normale voedingen, normale slaapjes, geen pijn en dan 2 dagen later had ie een mega bult op zijn hoofd welke een bloeduitstorting bleek te zijn. Komt vooral door zijn medicatie (aspirine) dat het bloed niet kon stollen en dan toch nog in het ziekenhuis belandt ermee... doordat de bult pas 2 dagen later kwam heb ik van iedereen op spoed en de polikliniek een slecht gevoel gekregen alsof ik mijn baby mishandel en een slechte moeder ben... ze geloofden niet dat het er niet direct was

5 maanden geleden

Ten eerste: je bent géén waardeloze moeder! En ten tweede: goed dat je dit durft te delen! Ik zou ook ontzettend verdrietig zijn, maar je hebt na de val hartstikke goed gehandeld + het zal je nooit meer overkomen. Je bent een goede mama ❤️

5 maanden geleden

Johhhh doe niet zo gek met die titel! Je bent geen waardeloze moeder!!! Je bent een moeder die voor haar kind het beste wilt en duidelijk zelf heel moe. Om eerlijk te zijn zou ik hetzelfde gedaan hebben. Een ongelukje zit in een klein hoekje, en zoals je zelf zegt; het is goed afgelopen. Kan gebeuren toch? We blijven allemaal mensen. Dat je je zo voelt zegt al genoeg over wat voor een zorgzame moeder je bent!🩷