21 Reacties

6 maanden geleden

Hii, ik geef hier alleen de laatste fles 210cc. De reden hiervan is dat hij er toch extra moe van wordt en direct slaapt en vaker toch ook wel langer doorslaapt. Die 30cc verricht hier wonderen 😊

6 maanden geleden

Reactie op zoevdl98

Hii, ik geef hier alleen de laatste fles 210cc. De reden hiervan is dat hij ...
Hetzelfde idd!

6 maanden geleden

Hier kwam hij niet genoeg mee met zijn groeicurve en was hij niet voldaan na 180cc daarom overgegaan op 210cc

6 maanden geleden

Ik gaf eigenlijk best wel grotere voedingen. Zou ik dus mogen vragen waarom 180 het maximale zou zijn? Had dit nooit gezien dus oprecht geïnteresseerd.

6 maanden geleden

Reactie op Cheds

Ik gaf eigenlijk best wel grotere voedingen. Zou ik dus mogen vragen waarom ...
Consultatie bureau zei dat een keer tegen ons dat 180 max is, die heeft nooit gehad over dat je ook meer voeding kon of mocht geven.

6 maanden geleden

Reactie op zoevdl98

Hii, ik geef hier alleen de laatste fles 210cc. De reden hiervan is dat hij ...
Oke daarom dus. Ik merk namelijk dat onze dochter meer honger krijgt en savonds voor haar laatste fles wordt ze ook wat zeurderiger.

6 maanden geleden

Reactie op Dewi Obelink

Oke daarom dus. Ik merk namelijk dat onze dochter meer honger krijgt en sav ...
Dit hadden wij eerst ook, nu we dit doen hebben we er totaal geen last meer van en slaapt daarna binnen 5 minuten

6 maanden geleden

En hoe krijgen jullie er 210 in? Mijn kleine krijgt amper die 180 op.. geef ik hem dan ‘teveel’ over de dag heen? Hij wil rond 06:00 uur ‘s ochtends weer de volgende fles na zijn avondfles rond 19:30 uur

6 maanden geleden

Ik geef gewoon 210 cc en dan drinkt hij wat hij kan. Soms volledig soms laat hij wat staan

6 maanden geleden

Ons zoontje krijgt 3/4x op een dag 200cc drinkt hij altijd op

6 maanden geleden

Wij geven de laatste fles 210 en de rest 180 ik wist niet dat dat de max was 180.

6 maanden geleden

Wij geven hier nog 3 flessen van 210 cc omdat 180 echt niet genoeg is voor haar. Ze is nu 8 maanden.

6 maanden geleden

Onze kleine man krijgt ook flessen van 210 cc Hij heeft anders gewoon echt niet genoeg

6 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

En hoe krijgen jullie er 210 in? Mijn kleine krijgt amper die 180 op.. geef ...
Als hij aan 180 genoeg heeft zeker niet meer geven. Liever vaker kleinere voedingen dan minder grotere voedingen van 19.30 tot 6u slapen is perfect

6 maanden geleden

Nooit geweten over een eventuele max. Op de verpakkingen gaan ze neem ik aan ook niet voor niks tot een fles van 210. Hier 1x 180 papfles en 2x 210

6 maanden geleden

Reactie op firstbabynov2023

Nooit geweten over een eventuele max. Op de verpakkingen gaan ze neem ik aa ...
Hmm zie nu dat het op de verpakking ook maar tot 180 gaat haha. Ik heb er verder eigenlijk niks over gehoord

6 maanden geleden

Hier smorgen 210 en savonds om 18u ook en om 21u krijg hem 240 of soms 270 en drink hem volledig op en slaap dan tot 8u

6 maanden geleden

Reactie op strobbekimberleyhot

Hier smorgen 210 en savonds om 18u ook en om 21u krijg hem 240 of soms 270 ...
270?? Heb je enig idee van de maaginhoud van een baby?🫣

6 maanden geleden

M'n zoontje heeft altijd al een hoop gedronken. Nu ook flessen van 210 standaard. Minder is niet genoeg voor hem. Meestal krijgt hij 4/5 flessen. En daarnaast dan groente en fruithapje.

6 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

270?? Heb je enig idee van de maaginhoud van een baby?🫣
Natuurlijk heb ik daar een idee van. Als hem het niet wil zal hem ook niet volledig opdrinken.