8 Reacties

vorige maand

Wij doen een lange mouwen romper, warme pyjama en afhankelijk van de temperatuur een winterslaapzak van de Hema met of zonder mouwen. Bij die temperatuur vaak zonder mouwtjes. Maar als het rokd de 16 is doe ik de mouwtjes er aan

vorige maand

Hier lange mouwen romper en pyjama. Sinds 3 weken geen slaapzak meer maar een deken, dek dr wel een paar keer per nacht opnieuw toe

vorige maand

Ik heb een koukleum die alweer een poosje lekker in een lange mouwen romper, pyjama en dikke 3,5 tog slaapzak slaapt. Ongeveer 18 graden op zijn kamer denk ik 's nachts.

vorige maand

Onze peuter slaapt in een tog 3.5 slaapzak, romper lange mouwen en dunne pyjama met lange mouwen. Als wij gaan slapen doen we daar een wat dikker dekentje overheen. Hier wordt het nog wel wat kouder in de nacht boven (denk tussen 14-16 graden. Maar toen het nog niet zo koud was lieten we afhankelijk van de temperatuur het dekentje weg of kozen we een dunnere.

vorige maand

Och jee, wat hebben jullie kids veel kleren aan!! Ik ben zo bang voor een hitteaanval waar ze vaak voot waarschuwen. Bij ons is het 16 graden en ze krijgt een lange mouwen romper en een slaapzak 3 TOG aan. Zou dat te fris zijn? Volgens de TOG richtlijnen niet

vorige maand

Hier 3,5 slaapzak, lange mouw romper, pyjama en sokken.. is hier rond de 17-18 graden maar toch is ze soms nog koud, dan doe ik een dekentje. Anders wordt ze heel vroeg wakker

4 weken geleden

Hemdje onderbroek pyjama lange mouw en een slaapzak (ik gebruik geen TOG maar werk op gevoel) + een dekbedje voor in t ledikantje. Slaapt wisselend door.

4 weken geleden

Reactie op petje19

Och jee, wat hebben jullie kids veel kleren aan!! Ik ben zo bang voor een h ...
Dit draagt ons zoontje ook! En het lange mouw rompertje is van wol, dat reguleert lekker en hij slaapt eigenlijk altijd door.