12 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb een koukleum die alweer een poosje lekker in een lange mouwen romper, pyjama en dikke 3,5 tog slaapzak slaapt.
Ongeveer 18 graden op zijn kamer denk ik 's nachts.
2 maanden geleden
Onze peuter slaapt in een tog 3.5 slaapzak, romper lange mouwen en dunne pyjama met lange mouwen. Als wij gaan slapen doen we daar een wat dikker dekentje overheen. Hier wordt het nog wel wat kouder in de nacht boven (denk tussen 14-16 graden.
Maar toen het nog niet zo koud was lieten we afhankelijk van de temperatuur het dekentje weg of kozen we een dunnere.
2 maanden geleden
Hier 3,5 slaapzak, lange mouw romper, pyjama en sokken.. is hier rond de 17-18 graden maar toch is ze soms nog koud, dan doe ik een dekentje. Anders wordt ze heel vroeg wakker
2 weken geleden
Dit draagt mijn zoontje in een kamer van 19/20 graden, dus misschien een lange mouwen romper?
2 weken geleden
Reactie op petje19
Och jee, wat hebben jullie kids veel kleren aan!! Ik ben zo bang voor een h ...
Die van ons ook alleen maar een romper met lange mouwen en een 2,5 TOG slaapzak. Ze is al sinds de geboorte een warm kruikje en anders krijgt ze het snel te heet en zweet dan in haar nek en op haar hoofd. 馃槄
vorige week
Probeer eens te voelen of hij dan ook koud aanvoelt in zijn nekje of rug als hij dan wakker wordt. Misschien is het inderdaad de kou, of iets anders..
Ons zoontje slaapt op een kamer waar het rond de 15/16 graden is. Hij draagt een korte mouwen romper, lange mouwen pyama + broek en een 4 seizoenenslaapzak met de binnen en buitenkant erop. Geen idee hoeveel tog dit is. Hij slaapt heerlijk en voelt in de ochtend lekker warm aan.
Wij hebben ook nog een wollen onderlegger op het matrasje liggen. Eerst en molton, dan de wollen onderlegger en dan de matrashoes zegmaar. Misschien dat dit nog kan helpen? Dan liggen ze in ieder geval niet in een 'koud' bedje 馃グ
vorige week
Hier een koukleum die ook rond half 6 wakker is als ze het koud heeft. Romper lange mauw, dikke pyjama, puckababy 4 seizoenen helemaal. Tip anders als hij wakker is s鈥檓orgens hem even temperaturen dan weet je of hij aan de koude kant is of niet, op basis daarvan kun je hem dan warmer aankleden