34 Reacties

4 maanden geleden

Hahaha, zo herkenbaar! 😂 Ik lees even mee

4 maanden geleden

Van die kleine elastiekjes kopen van plastic. Die kunnen ze er niet uit krijgen. Mijn dochter had al een hele pruik met 3 maanden staan en ik gebruikte die elastiekjes altijd haha

4 maanden geleden

Wij doen vaak een haarband bij haar in om de haren uit haar gezicht te houden, en het ziet er natuurlijk onwijs cute uit! Wanneer we bijvoorbeeld een verjaardag hebben doe ik haar haartjes met elastiekjes of speltjes, omdat ik weet we haar dan constant in de gaten hebben en dus spotten wanneer ze haar elastiekjes/speltjes uit doet en in haar mond wilt stoppen

4 maanden geleden

Hahahaha hier ook een Hitler pluk. 😅🤣 Lees ook mee!

4 maanden geleden

Ik gebruik van die klein elastiekjes, van die rubbere. En doe dan 2 staartjes in met een leuk klipje

4 maanden geleden

Kijk zo

4 maanden geleden

Ik lees hier allemaal meiden, maar mijn zoontje heeft al een mega bos haar. Het hangt voor zn ogen en ik moet soms genoodzaakt een speldje in doen. Ik gebruik palmers vet om zn zij lokken bij zn hoofd beetje onder bedwang te houden.

4 maanden geleden

Ik doe het zo

4 maanden geleden

Soms ook zo, als ze een beetje meewerkt haha

4 maanden geleden

Reactie op SerenaJV

Ik doe het zo
Wat een baas haha 🥰

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Ik lees hier allemaal meiden, maar mijn zoontje heeft al een mega bos haar. ...
Wooow wat een haar al. Jaloers.. hier ook een hitler pluk hahaha het ziet er niet uit.. meisje kan je nog vastzetten met een speldje maar wat doe je met een jongen ?? Toch naar de kapper en dan maar overal kort 💇

4 maanden geleden

Reactie op SerenaJV

Soms ook zo, als ze een beetje meewerkt haha
Oh wauw laat ze dat gewoon zitten?? Ik ben zo bang dat ze het eruit trekt en in haar mond stopt…

4 maanden geleden

Hier is madam nog helemaal kaal, op wat dons na 😂 maar dr broer kreeg ook pas langer haar na z’n 1ste verjaardag 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Spirit

Oh wauw laat ze dat gewoon zitten?? Ik ben zo bang dat ze het eruit trekt e ...
Jaaa mijn dochter laat het gewoon zitten 😊

4 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Wooow wat een haar al. Jaloers.. hier ook een hitler pluk hahaha het ziet e ...
Tja ik vind het zonde om hem helemaal kort te laten knippen, het wordt nu net lang genoeg bijna om achter zn oren te doen.

4 maanden geleden

Reactie op killian

Van die kleine elastiekjes kopen van plastic. Die kunnen ze er niet uit kri ...
Die krijgen ze er wel uit hoor! Onze andere dochter (nu 2) heeft net voor haar 1e verjaardag grote kale plekken op haar hoofd getrokken door die stiekjes🥴

4 maanden geleden

Ik heb mijn kappersdiploma, waar ik niet in werk. Maar ik heb dr kleine haar jaar met 7 maanden geknipt en nu met 10 maanden weer omdat ze achter zoon kale plek had eerst dus heb het wat meer even gemaakt met de rest. Ze had eerst ook zoon hele rare dot midden op der hoofd doordat het totaal niet overliep, en nu die kale plek weg is maar veel korter heb ik de zijkanten ook wst korter gemaakt nu stoort het me niet meer en kan het eindelijk weer wat mooi groeien. Ze heeft echt fijn krullend bijna kroeshaar. 😍

4 maanden geleden

Reactie op audreymegane

Tja ik vind het zonde om hem helemaal kort te laten knippen, het wordt nu n ...
Hartstikke schattig toch zo’n mooie bos haar 😍

4 maanden geleden

Hier ook een jongen met al een flinke bos haar. Met 6 maanden hing het al voor zn ogen en kreeg hij een matje, dus zijn we maar naar de kapper gegaan. Hier eigenlijk stiekem een beetje spijt van, dus nu het met bijna 10 maanden weer wat langer is twijfel ik of we weer naar de kapper moeten of dat we er iets anders mee kunnen. We hebben wel haarlotion van Naïf, waarmee je het een beetje kan stijlen. Maar dit zakt snel weer uit en maakt het alleen maar zwaarder naar mijn idee. Iemand enig idee wat een baby vriendelijke 'gel/wax' is? Of wat je eventueel kun gebruiken. Het liefst zónder dat we elke dag zn haar moeten wassen..

4 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hartstikke schattig toch zo’n mooie bos haar 😍
Ja, alleen het hangt dus voor zn ogen met spelen, dus dat is soms lastig.