34 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb bij beide dochters 1-malig de tondeuse op de langste stand gebruikt. Alles mooi op 1 gelijke lengte en vanuit daar mooi gelijk laten groeien.
Nooit spijt van gehad, je bent van alle ongelijke plukken af, en het geeft meteen een vollere look.
Als het eenmaal wat langer is dan is het een stuk lastiger om alles mooi gelijk te krijgen
4 maanden geleden
Reactie op Spirit
Oh dit is eigenlijk helemaal geen gekke tip! Alleen heeft mijn dochter zulk ...
Langste stand van de tondeuse is hier 2.5cm. Dus het is niet dat ze dan kaal zijn, alleen de langste pieken verdwijnen dan (hier viel het eigenlijk helemaal niet op, behalve dat het voller leek en een paar lelijke sprieten weg waren).
Ik heb het wel al redelijk op tijd gedaan hoor, denk nu 2 mnd geleden
3 maanden geleden
Reactie op Spirit
Wij zijn sinds vandaag ook team staart! Zelfs ik krijg die plastic elastiek ...
Tipje, je hebt speciale tools ervoor. Een soort mini haakje met een mini mesje. Google maar eens.
En een druppeltje citroenolie werkt ook, rechtstreeks op het elastiekje, of op een wattenstaafje en die tegen het elastiekje houden.
Of hitte (bijvoorbeeld een krultang), maar dat is niet zo ideaal bij je kleintje. 🙈
3 maanden geleden
Reactie op audreymegane
Naar de kapper gegaan! Geen spijt van, stuk beter!
Aah knapperd! En nog steeds lekker lang!
Wij zijn ook al 2x naar de kapper geweest met onze jongen, maar inderdaad bovenop wel lekker lang gehouden. 🤍 Toch iets om trots op te zijn!