13 Reacties

4 maanden geleden

Pfff ik zie er best tegenop. Ik denk inderdaad veel binnen blijven met de ventilator aan. Wat waterspelletjes doen. En heeeeeel langzaaaaaaan aan boodschappen doen vanmiddag 😂👍

4 maanden geleden

Kleine gaat naar de opvang en ik werken. Gelukkig airco🙆🏻

4 maanden geleden

Reactie op nonB

Kleine gaat naar de opvang en ik werken. Gelukkig airco🙆🏻
Hier ook hetzelfde 🙃

4 maanden geleden

We gaan zo vroeg mogelijk de week boodschappen doen, daarna lekker een slaapje en vanmiddag onder de pergola in het zwembadje afkoelen. Voor de rest helemaal niks! 🥵

4 maanden geleden

Zwembad staat klaar! Verder lekker rustig aan :)

4 maanden geleden

Thuis blijven, en als de zon niet meer zo fel is, klein zwembadje in

4 maanden geleden

Vanmiddag met een vriendin en haar kleine naar een waterpark hier om de hoek. Even verkoeling zoeken. ☺️ Ennn... alles heeeel relaxed uiteraard.

4 maanden geleden

Vanochtend vroeg rond 9 uur boodschappen gedaan. In de middag in de schaduw in z'n zwembadje 💦👶🏼

4 maanden geleden

Zo min mogelijk, wij hebben airco in huis dus we blijven vooral thuis. Vanmiddag komt de vrouwen tour de france hier langs, dus daar gaan we heel even kijken en daarna de airco weer in.

4 maanden geleden

Hebben jullie ook tips om huis koel te houden voor de kleine, ventilator draait wel, gordijnen zijn dicht, maar geen tuin om een zwembadje te plaatsen helaas

4 maanden geleden

Reactie op marou2

Hebben jullie ook tips om huis koel te houden voor de kleine, ventilator dr ...
Is het een gek idee om een klein zwembadje binnenhuis te zetten? Maakt echt niet veel vuil of nat aangezien het zwembadje niet erg wordt gevuld

4 maanden geleden

Reactie op Chamss

Is het een gek idee om een klein zwembadje binnenhuis te zetten? Maakt echt ...
Hoi chamss, dankjewel voor je tip! Ik heb het alleen net te laat gelezen, maar wel heb ik een soort van voetenbadje voor hem gedaan waardoor hij toch wat afkoelde. Maar ik ga morgen wel lekker een zwembadje binnen doen

4 maanden geleden

Reactie op marou2

Hoi chamss, dankjewel voor je tip! Ik heb het alleen net te laat gelezen, ...
Veel waterplezier 🤍