Ik dacht eerst dat het muggenbulten waren, maar deze bultjes heeft ze ook op d’r knieën en voeten, en je ziet dat er op haar onderbenen ook wat aankomen. Het lijken waterpokken maar ik dacht dat die altijd begonnen op romp en gezicht? Mijn zoontje had dat wel maar dit herken ik dus niet echt.
Lijkt wel een beetje op de hand-voet-mond plekjes van onze dochter. Maar ik vind die twee ook echt super lastig uit elkaar houden, zeker als ze niet op de typische plekken zitten.
Mijn dochter had niks in haar gezicht. Alleen billen, armen handen en voeten. Als het echt waterpokken zijn zullen er morgen en overmorgen nog meer volgen. Hand voet mond zit wel echt op de mond en handen en voeten.
Dat laatste is niet waar. Mijn zoontje had overal de hand mond voet ziekte, ...
Ik neig zelf ook meer naar hand voet mond. Maar juist vanwege de plekken op d’r knieën twijfelde ik daaraan. Maar onder haar haar of romp echt niks tot nu toe
Mijn dochtertje had afgelopen week handvoetmondziekte, blaasjes op handjes, handpalmen, voetjes, knieën en zelfs rond haar poep. Gelukkig niets in haar gezicht. Ze had er toch wel last van. Het gaat ook echt de ronde nu, dus ik vrees ook de handvoetmondziekte
Mijn zoontje heeft het ook momenteel maar mijn arts gaf aan de zesde ziekte. Ij vind het allemaal enorm op elkaar lijken. En bij alle kinderziektes kun je er niks aan doen en moet het vanzelf overgaan.