6 Reacties

één maand geleden

Geen idee wat je budget is. Maar zijn genoeg hotels met een goed (eventueel bib gourmand of sterren) restaurant, lekkere plek in de natuur kiezen. Avond lang diner en dan overdag natuur in. Echt even bij elkaar en weinig prikkels!

één maand geleden

Reactie op eefebel

Geen idee wat je budget is. Maar zijn genoeg hotels met een goed (eventueel ...
Ik heb niet echt een vast budget, ligt eraan wat we gaan doen wat ik daar voor over heb. Sterrenrestaurant is niet ons ding, wij houden wel van avondvullend uit eten zoals bij het zusje, vele lekkere kleine gerechtjes proeven. Dat gaan we dan de 1e avond waarschijnlijk ook doen, of het moet zijn dat dat niet passend is bij de middagplanning

één maand geleden

Wat mij echt heel leuk lijkt is een surprise me met het ov. Samen in de trein de omgeving bekijken, spelletje doen, daarna een stad verkennen die je zelf niet zou kiezen. Samen op avontuur!

één maand geleden

Reactie op WeStok

Wat mij echt heel leuk lijkt is een surprise me met het ov. Samen in de tre ...
Klinkt leuk! Zal het eens opzoeken

één maand geleden

Hoi hoi, Wij zijn twee weken terug een nachtje weggeweest met de trein naar Den Haag. Daar in het centrum zaten we in het hotel, hebben overdag gewoon lekker geluncht en geshopt. Toen na 15:00 zijn we met de tram naar Scheveningen gegaan, daar lekker op de boulevard wat gedronken. Toen zijn we gaan glow in the dark midget golven en hadden we daar ook een escape box gedaan. Toen zijn we wezen eten bij t zusje Kurhaus. En de volgende dag gingen we weer terug naar Scheveningen want was zulk mooi weer toen heerlijk gelopen over het strand, dat reuzenrad in geweest haha en toen nog geluncht en drankje gedaan en toen weer met de trein naar huis gegaan. Niet veel bijzonders, maar heb er echt van genoten!

één maand geleden

Samen naar een kerstmarkt (bijv in Duitsland). Super leuk om rond te lopen, samen een gluhwein drinken, heel romantisch. Is het favo jaarlijkse uitje van mijn man en mij!