23 Reacties

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een 3e. Inmiddels 12 weekjes❤️

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 9 weken zwanger van de tweede! Komt goed hoor, laat het nieuws vooral even bezinken

5 maanden geleden

Reactie op kamski

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een 3e. Inmiddels 12 weekjes❤️
Bedankt! Ook gefeliciteerd♥️

5 maanden geleden

Reactie op Sion

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 9 weken zwanger van de tweede! Komt goed ho ...
Bedankt! Jij ook gefeliciteerd! Ben je dan in februari uitgerekend? Ja dat is zo, inmiddels al redelijk gewend aan het idee

5 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Bedankt! Jij ook gefeliciteerd! Ben je dan in februari uitgerekend? Ja dat ...
Ja eind februari al heb ik 7 augustus de termijnecho en dan weet ik het pas zeker, wanneer ben jij uitgerekend?

5 maanden geleden

Hier ook ongepland zwanger (van nummer 5 en 6) krijg voor de tweede keer een tweeling! Moest echt heel erg wennen aan het idee en er slapenloze nachten van gehad. Maar nu ik alweer op de helft ben is het geland en weet ik zeker dat het goed komt!

5 maanden geleden

Gefeliciteerd

5 maanden geleden

Reactie op Sion

Ja eind februari al heb ik 7 augustus de termijnecho en dan weet ik het pas ...
Volgens mijn eigen berekening 28 maart, maar dat kan nog anders worden. Zal in ieder geval eind maart begin april zijn

5 maanden geleden

Reactie op kikkervisje88

Hier ook ongepland zwanger (van nummer 5 en 6) krijg voor de tweede keer ee ...
Oh dat zal dan inderdaad wennen en misschien even slikken zijn geweest. Ik heb in augustus de eerste echo dus het zouden er ook nog twee kunnen zijn🙈 Jij ook gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Reactie op kikkervisje88

Hier ook ongepland zwanger (van nummer 5 en 6) krijg voor de tweede keer ee ...
Onze oudste zat vanmorgen te zingen over baby's en een zusje en een broertje. (We hebben m nog niets verteld) Ik vroeg er even op door wat hij bedoelde. Zegt hij; dat ik een broertje krijg dat zou leuk zijn. 2 baby's een broertje voor mij en een broertje voor m'n zusje. 😅

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal, hier ook zwanger 5 weekjes. Wel gepland maar nu het er is knijp ik hem wel enorm, gaat het me wel lukken? Ik heb mijn handen nu al vol, maar dan denk ik weer aan een nieuwe kleine baby en dan verdwijnen de zorgen weer.

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier ook in verwachting van tweede kindje, 8 weken. Erg blij mee maar door de zwangerschapskwalen vraag ik me ook wel eens af: hoe moet dit straks met twee kleintjes. Fijn te horen dat anderen ook even moeten schakelen 🙈 denk idd dat het nieuws even moet bezinken (evenals de hormonen 😜)

5 maanden geleden

Gefeliciteerd mama’s. Wat bijzonder om weer zwanger te zijn. Mijn tip: neem rust in je kraamtijd. Communiceer het al met je partner!! Dat hij na de geboorte even alleen voor de andere kinderen moet zorgen. Het is zo belangrijk voor jou en de toekomstige baby om dan even in bed te blijven en je lichaam te laten herstellen! Helemaal als kindjes wat dichter op elkaar zitten is het fysiek en mentaal wat zwaarder. Gun jezelf die rust

5 maanden geleden

Reactie op faatje1386

Gefeliciteerd allemaal, hier ook zwanger 5 weekjes. Wel gepland maar nu het ...
Gefeliciteerd! Dan lopen we redelijk gelijk op, toevallig:). Heel logisch denk ik die gevoelens. Uiteindelijk als het zover is dan vindt het z'n plekje allemaal wel.

5 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Gefeliciteerd! Hier ook in verwachting van tweede kindje, 8 weken. Erg blij ...
gefeliciteerd! ik moest ook zeker even schaken hoor. bij de tweede moest ik vooral wennen aan het feit dat je je aandacht moet verdelen en dat de één soms op de ander moet wachten. maar dat kwam hier allemaal vanzelf op z’n pootjes terecht😊

5 maanden geleden

Gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Vannochtend een test gedaan, positief! Niet gepland zo snel maar wel welkom. Heb een baby van 8 maanden😅❤️

5 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Vannochtend een test gedaan, positief! Niet gepland zo snel maar wel welkom ...
Al bijgekomen;)?

5 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Vannochtend een test gedaan, positief! Niet gepland zo snel maar wel welkom ...
En gefeliciteerd natuurlijk!

5 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Al bijgekomen;)?
Hhahaha jaa soort van😅😅🥰🥰🤣🤣