7 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ook wel onzeker over dus geen tips maar wel herkenning

3 maanden geleden

Hier ook weinig, bied rapley aan. En zo nu en dan kokhalzen, maar er beland niet mega veel in de maag. Vaak een hap en spuugt hij weer uit. Ik zie wel langzamerhand dat hij steeds ietsje meer eet. Ik maak me er geen zorgen over. Ooit gaat hij vast wel wat meer eten. Tot die tijd lekker melk aanbieden als die behoefte er nog is.

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Geen tips maar herken het helemaal. Ik ben deze week van 4 naar 3 flessen gegaan in de hoop dat ze dan het vaste voedsel beter zou gaan eten, maar tot nu toe maakt het geen verschil dus ik twijfel of ik weer een fles erbij moet doen of niet. Ze drinkt nu wel veel meer doordat er een fles af is, maar heb niet het idee dat ze nu meer honger heeft. Doe wat goed voelt, want jij kent je baby het beste en als het eten niet zo goed gaat dan zij het zo. Je kunt je kindje niet dwingen en ooit komt het wel goed.

3 maanden geleden

Hier ook, enige wat hij wil is een paar happen joghurt en dat al sinds hij 6 maanden is. Loop bij een pre logopedist en die geeft al aan dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat het nu vooral oefenen is (motoriek) en dat ik gewoon moet blijven aanbieden

3 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Hier ook hetzelfde. Geen tips maar herken het helemaal. Ik ben deze week va ...
Ik herken dit ook. Weinig vaste voeding. Ze zit nu ook nog op 4 flessen. Het cb zegt ook dat ik er een fles af mag doen zodat ze meer honger zou krijgen..wat is jullie schema?

3 maanden geleden

Hier ook en ik heb het losgelaten want ze zeggen ook: food under 1 is just for fun! Melk is nog steeds nummer 1 voor ze en meest belangrijk!

3 maanden geleden

Precies het zelfde! 😩 mijn zoontje wilt op geen enkel manier vast voedsel. Hij doet niet eens zn mond open, leeft alleen maar op flesjes. Heb van alles geprobeerd, leuk geserveerd zodat het er aantrekkelijk uit ziet, rapley methode, kleine stukjes aangeboden, fijn gemalen/blenden, maar het lukt maar niet. Ik geef de moed op 🥺