14 Reacties

vorig jaar

Wij hebben toevallig de badinzet vandaag voor de tweede keer gebruikt. De eerste keer was het krijsen, vandaag was het prima. Het voordeel van de inzet is dat je je baby niet vast hoeft te houden, want het badje is nooit op de goede werkhoogte. Scheelt weer wat rugklachten. Ik vind het trouwens geen gedoe om alles klaar te zetten, want de kleine meid is gek op badderen en douchen, dus het is het me allemaal waard. Het opruimen vind ik minder leuk. 😉

vorig jaar

Reactie op WeStok

Wij hebben toevallig de badinzet vandaag voor de tweede keer gebruikt. De e ...
Thanks! Is dat dan zo’n soort plastic schaal? Ik zag ook opblaaskussens voorbij komen waar je ze in kan leggen… dat leek me ook wel wat. Onze dochter houdt helaas niet zo van badderen en vindt het heel spannend dat ze niks onder zich voelt, dus het is een ware strijd 😅 Daarom dacht ik dat een stoeltje/kussen het voor iedereen leuker en makkelijker kon maken.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

wij hebben ook een bad stoeltje, idd z'n liggend plastic kuipje waar ze in liggen. vasthouden vond m'n dochtertje ook niet geweldig in bad, nu in het stoeltje ligt ze helemaal relaxt te genieten.

vorig jaar

en ik doe hem nog steeds in de Tummy tub als ik alleen ben. Hij is nu drie maanden en dat gaat top en vindt hij ook echt lekker.

vorig jaar

Oh die zag ik ook voorbij komen ja! Maar kun jij me vertellen of ze dan met hun lijfje onder water komen, of dat ze echt op het water drijven? En tot welk gewicht kan deze? Ennnn wat bedoel je met het hoofdje ondersteunen… gaan ze anders kopje onder met matras en al? 🫣

vorig jaar

Wij hebben zo'n plastic bad zitje daar doe ik meestal even een doek over heen dat is net wat zachter. Ik heb vorige keer het babybadje in het grote bad gezet scheelt weer wat opruimen maar je moet wel meer bukken.

vorig jaar

Reactie op Spirit

Thanks! Is dat dan zo’n soort plastic schaal? Ik zag ook opblaaskussens voo ...
Zo'n plastic schaal ja! De kleine meid hier houdt juist van het zweven in water, misschien is dat dan een goede voor jullie.

vorig jaar

Hoe groot is ze? En hoe groot is je gootsteen. Ik badder haar hier altijd in zolang het past. Scheelt een hoop gedoe en heel relaxt met aankleedkussen op het aanrecht 😅

vorig jaar

en ik doe hem nog steeds in de Tummy tub als ik alleen ben. Hij is nu drie ...
Ik wilde je nog even bedanken voor deze tip! We hebben tweedehands voor een paar euro zo’n emmer gekocht en badderen is echt een feest de laatste tijd ❤️ Ze vindt ze emmer heerlijk!

vorig jaar

https://www.mamaloes.nl/doomoo-comfy-2-in-1-bath-meegroeiend-badkussen-21-001-002/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI3pfeweymhQMVUahoCR3NiAxrEAQYAiABEgJjm_D_BwE Wij hebben deze. Bevalt echt super goed. Ze ligt er nu nog een soort van op en straks als ze wat stabieler kan zitten, kan ze er in zitten.

vorig jaar

Reactie op Spirit

Ik wilde je nog even bedanken voor deze tip! We hebben tweedehands voor een ...
Oh wat fijn!🥰 inmiddels is onze zoon 4 maanden en gebruik m ook nog steeds.

vorig jaar

Hier een bladzitje in een We Too Bad op hoge pootjes, hoef je dus niet te bukken. Ik leg vooraf een hydrofiel klaar op bed voor na het afdrogen, luier en olie. Hang haar handdoek over de douche deur. Ze kan heerlijk liggen in het badje en wat spelen. Na het badderen in de handdoek voor de spiegel naar zichzelf kijken, maakt het afdrogen helemaal leuk. Daarna op de hydro op bed, smeer ik haar met olie in door eerst tussen mijn handen te warmen, vindt ze ook heerlijk. Doe dit om de dag, geen zeep in het badje alleen even poedelen.