3 Reacties

2 maanden geleden

Hi mama! Ik zou nu de pil gaan slikken, dan ben je direct beschermd omdat het je eerste dag van de menstruatie is. Ikzelf gebruik helemaal geen pil meer door teveel bijwerkingen en daarom ook een overstap gemaakt naar de Evra pleisters. Ik heb namelijk totaal geen enkele bijwerkingen van de pleisters en ben zeer tevreden daarover.

2 maanden geleden

Reactie op MamaShey98

Hi mama! Ik zou nu de pil gaan slikken, dan ben je direct beschermd omdat ...
Welke bijwerkingen kreeg jij last van door de pil? Ik had voorheen veel migraine, en heb dat sinds de zwangerschappen nooit meer gehad (maar dus ook nooit meer de pil geslikt tussendoor)

2 maanden geleden

Reactie op 3kidsmama

Welke bijwerkingen kreeg jij last van door de pil? Ik had voorheen veel mig ...
Oh dat is wel heel naar! Migraine heb ik alleen voor of soms na de menstruatie, volgens mijn HA was menstruatiemigraine. Ik had voornamelijk buikpijnen, rugpijn door hormoonschommelingen, veel hoofdpijn (geen migraine, maar een hele nare achter mijn ogen), vaak ziek zijn en bijna elke dag wel misselijk. Maar het ergste van allemaal was het aankomen, toen ik de pil slikte was ik ruim 7 kilo aangekomen. Na de laatste bevalling, daarom ook overgestapt naar de Evra pleisters. Sindsdien geen bijwerkingen meer gehad. Alleen de 1e week van het plakken, wat misselijk geweest, maar daarna ook niet meer.