6 Reacties

6 maanden geleden

Ja geef het heel vaak! Op de website van solid starts kun je alle soorten eten invullen (in het Engels) met tips om het op veilige wijze aan te bieden en verslikken te voorkomen.. Daarbij zijn de adviezen verschillend per leeftijd Hier (7 maanden) eet hij al best vaak grote stukken zelfstandig: gekookte broccoli, gekookte courgette, reepjes omelet, mangopit om af te sabbelen, cracottes etc Hij wordt er ook steeds beter in!

6 maanden geleden

Jaa wij geven ons zoontje alleen maar dingen die hij zelfstandig kan eten! Komkommer is hij gek op, we snijden een stukje af iets groter dan zijn vuistje en deze doen we dan in de lengte door 4en. Hier eet hij heerlijk van!

6 maanden geleden

Ja hoor, ik geef ik alles al eigenlijk. Ik probeer altijd alles zowel gepureerd als in stukken aan te bieden. Groot succes zelf eten. Wordt wel een knoeiboel maar dat is het waard, lekker laten spelen in de hoop dat eten zo leuk blijft 馃槉. - Gestoofde appel / peer - Komkommer zonder schil maar ook wel komkommer schijfjes. - (zoete)aardappel gekookt - stuk bietje (handig: voorgekookte bietjes kopen) - tomaat schijf - paprika gebakken - zalm/kabeljauw - mango (schil eraan laten deels) - meloen (plus schil) - sinaasappel (half schil eraan laten zitten) - banaan (ook handig stukje schil eraan laten evt) - wortel gekookt of gestoomd - courgette gebakken/gestoofd (langwerpige stukken) - pasta penne - boontjes (grootste kies ik uit) - pastinaak (langwerpige stukken) - Broodkorsten met margarine - Bloemkool/broccoli gestoofd

6 maanden geleden

Reactie op Regen123

Ja hoor, ik geef ik alles al eigenlijk. Ik probeer altijd alles zowel gepur ...
Hi, mag ik vragen waarom je de schil eraan laat? First time mommy hier 馃槃

6 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hi, mag ik vragen waarom je de schil eraan laat? First time mommy hier 馃槃
Hebben ze beter grip en schuift het niet zo snel uit die vuistjes

6 maanden geleden

Ik geef halve cracotte (in de lengte door de helft), maischipjes, stukken komkommer die ze zelf kan vasthouden en dan zonder schil (ze heeft geen tanden maar sabbelt er als een malle aan), soepstengels dat soort dingen