12 Reacties

7 maanden geleden

Het staat inderdaad op een heel laag pitje... dit hadden we na de geboorte van ons eerste kindje ook Dat kwam weer goed na 1 jaar ong. Mijn ervaring is dat je zelf weer de knop om moet zetten maar ik vind het nu ook moeilijk 😆

7 maanden geleden

We hebben onderhand wel twee keer seks gehad, superspicy dus. Ik ga ervan uit dat het wel weer komt een keer.

7 maanden geleden

Bij ons begint het weer wat te komen, maar het haalt het niet meer met wat het hiervoor was 🤣 lichamelijk vond ik het ook heel erg wennen, heb het gevoel dat dat nu wel weer meer oké begint te worden. Voelt weer fijner zegmaar.

7 maanden geleden

Begint hier weer beetje te komen ong 1 x per week🤣.

7 maanden geleden

Bij ons is het nooit weg gegaan, ik heb zelfs de 6 weken herstel niet kunnen halen na 1 week was het zo ver..😅 Misschien ligt dat ook aan ons zelf omdat wij ervoor ook altijd veel aan seks deden en hier nooit moeite mee hadden. Alle 2 een hoog libido ik iets meer dan hem🤣 Maar meestal als de kleine op bed lig en we alle twee op bed liggen en onze serie kijken heerst er al spanning en komt het meestal van zelf. Er over praten is ook super belangrijk!!

7 maanden geleden

Heel herkenbaar.. maar geef het tijd. Na onze eerste hadden we nog wel seks maar niet heel regelmatig of stomend.. dat kwam echt pas weer nadat hij goes ging doorslapen (na 9 maanden ongeveer). En elke keer als die slaap weer minder ging was het seksleven het eerste dat er onder leed. Nu met onze dochter gaat het net zo. Weinig slaap is echt killing voor je seksdrive. Maar het komt goed! Probeer iig af en toe wel tijd te maken voor elkaar.. want helemaal geen seks is denk ik niet heel lekker voor je relatie.

7 maanden geleden

Reactie op Kelly285

Bij ons begint het weer wat te komen, maar het haalt het niet meer met wat ...
Ik merk dat ik naast dat onze nachten nog steeds enorm gebroken zijn, ook lichamelijk moeilijk vind. Het voelt wel echt anders van onderen. Zelfs het idee dat mijn clitores verplaatst was 😅. De fysio beaamde wel dat de stand wat kan veranderen. Zijn er meer die het anders vinden voelen? Ik merk dat het me juist ook wat angstig maakt. Het ziet er al anders uit en het voelt dus ook anders. Het duurde ook heel lang voordat ik het weer durfde. Omdat ik er bang voor was en me schaamde. Terwijl ik een hele lieve man heb.

7 maanden geleden

Hier is de lust er wel, maar gaat die niet gelijk op. Als ik zin heb dan mijn man niet en andersom. Het juiste moment vinden is soms dus een uitdaging, en soms moeten een van ons maar een beetje zin maken 😂🙈

7 maanden geleden

Onze dochter is nu ruim 7mnd, we hebben 1x seks gehad en vond er weinig aan🙈 Bv is echt een mega goede anticonceptie 😅 neemt heel de zin weg We weten dat dat wel weer goed komt als de bv stopt (maar ben nog wel ff van plan om ermee door te gaan)

7 maanden geleden

Het gaat wel prima. Vanaf 8 weken postpartum voelde ik mij goed genoeg weer seks te hebben. Pas vanaf 3 maanden voelde het weer écht fijn. En vanaf 4 maanden pas weer als vanouds. Nu hebben we ongeveer 2x in de week seks. En dat vind ik wel best. We pakken onze momentjes zodra onze baby ligt te slapen in zijn bedje, of na een wandeling nog in de wagen ligt te slapen, of in de box ligt te spelen; dan vluchten we naar boven😄. Merk wel dat ik veranderingen aan mijn lichaam enorm lastig vind. Ik heb een enorm gerimpelde striae buik en met mijn 21 jaar is dat geen pretje. Maar wie weet wen ik daar nog eens aan…

7 maanden geleden

Deze foto is de samenvatting van ons seksleven. 👌🏼 Heb nog wel fake waxinelichtjes naast het bed staan voor een rustgevende sfeer voor de thuisbevalling die hier nooit heeft plaatsgevonden.😍 Alhoewel die batterijen waarschijnlijk net zo leeg zijn als mijn sex drive. 😉 Maar we praten en knuffelen wel veel en doen gezellige dingen samen. Daar ben ik voor nu al heel dankbaar voor. 🥰 (Oprecht een top prestatie dat er mensen alweer zwanger zijn enzo😝)

6 maanden geleden

Onze seks leven word bepaalt door onze dochtertje 😂😂 slaap ze goed, dan ben ik niet moe en kunnen we.. slaap ze slecht en ben ik moe / overprikkeld laat me met rust🤣🤣 We knuffelen wel heel veel