11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi ik ben inmiddels ook weer flink overtijd. 41+3 vandaag 馃ゲ Dinsdagochtend staat een inleiding gepland..

2 jaar geleden

Reactie op eelci

Hoi ik ben inmiddels ook weer flink overtijd. 41+3 vandaag 馃ゲ Dinsdagochten ...
Succes daarmee! Ik heb woensdag een inleiding gepland maar ik hoop stiekem nog steeds dat het daarvoor vanzelf gaat gebeuren.

2 jaar geleden

Hier bevallen met 42-1 . Clich茅 maar t komt er echt een keertje uit 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Succes daarmee! Ik heb woensdag een inleiding gepland maar ik hoop stiekem ...
Jaa dat hoop ik ook zo erg! Jij ook veel succes! Ik weet ook echt niet of het een goede keuze is om dan al een inleiding gepland te hebben en dat het misschien daarna ook nog vanzelf op gang kan komen.. Wat is dit enorm lastig zeg馃ス

2 jaar geleden

Reactie op eelci

Jaa dat hoop ik ook zo erg! Jij ook veel succes! Ik weet ook echt niet of ...
Nee ik blijf dat ook lastig vinden. Ik heb ook liever dat het uit zichzelf begint. Maar ik merk ook dat ik het geen prettig idee vind om voorbij de 42 weken te gaan.

2 jaar geleden

Al vrouwenmantelthee gebruikt? Bij mij hielp het meteen na 2 kopjes dezelfde dag nog

2 jaar geleden

Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren! Op de WC van de verloskundige terwijl ik op mijn afspraak aan het wachten was. Ik had nog niet genoeg ontsluiting om te strippen maar er is in ieder geval een beetje verandering.

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren! Op de WC van de verloskundige terwi ...
Ik hoop dat de baby zich toch spontaan meldt. Ik had ook een inleiding gepland staan en die ochtend dat ik normaal ingeleid zou worden begonnen de wee毛n en ontsluiting spontaan!

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren! Op de WC van de verloskundige terwi ...
Aah dat bied hoop! En zet het al door?

2 jaar geleden

Reactie op eelci

Aah dat bied hoop! En zet het al door?
Ik heb echt gigantische rugpijn en regelmatige heftige krampen in mijn onderbuik. Durf nog niet met zekerheid te zeggen dat dit wee毛n zijn. Maar er gebeurt wel echt wat!

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Ik heb echt gigantische rugpijn en regelmatige heftige krampen in mijn onde ...
Aah fijn! Veel succes! 馃挭馃徑馃崁