10 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Wij hebben ook de wens voor nog een kindje, maar wachten nog wel bewust even tot onze zoon wat ouder is (en wat beter slaapt 🤭). Ik denk dat wij over een jaar weer willen proberen. Denk dat tussen de 2 en 3 jaar een mooi leeftijdsverschil is, maar dat is natuurlijk persoonlijk voor iedereen 😊

4 maanden geleden

Eind september gaan mijn man en ik een weekendje weg zonder ons meisje. Heb al grappend gezegd, das het ideale moment om een broertje of zusje te maken. Mijn man gisteren 'heel serieus' kunde gij stoppen met de pil en proberen te zorgen dat je dan in de vruchtbare periode zit. 🤣

4 maanden geleden

Reactie op simone1993simone

Hoi! Wij hebben ook de wens voor nog een kindje, maar wachten nog wel bewu ...
Haha ja dat snap ik! Heb je weer wat energie voor als alles weer opnieuw begint. Ik dacht misschien als ze 3 is, dat is voor ons dan over bijna 2 jaar. Want met 4 jaar gaat ze naar school, lijkt me wel makkelijk. Maar of ik zolang wil wachten weet ik niet haha. Ben dan al 30.

4 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Eind september gaan mijn man en ik een weekendje weg zonder ons meisje. Heb ...
Hahahahah, nou lijkt erop dat je man er wel weer voor open staat.

4 maanden geleden

Reactie op S-J-V

Hahahahah, nou lijkt erop dat je man er wel weer voor open staat.
Ja maar de eerste is ook wel een strijd van 10jaar geweest (inclusief meerdere miskramen) voor we onze gezonde dochter vorig jaar werd geboren. Ik ben ondertussen 37jaar en mijn man 40jaar. Dus veel tijd hebben we niet meer he. We zien wel. Ik hoop dat het ons nog gegund wordt.

4 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Ja maar de eerste is ook wel een strijd van 10jaar geweest (inclusief meerd ...
Oh wat heftig.. Nee ik snap het, dat volhouden en doorgaan heeft er toch voor gezorgd dat jullie je meisje hebben. Ik hoop dat jullie binnekoort goed nieuws mogen hebben op de komst van nog een kindje.

4 maanden geleden

Reactie op S-J-V

Haha ja dat snap ik! Heb je weer wat energie voor als alles weer opnieuw be ...
Ohh ik ben al 31 hoor hahaha

4 maanden geleden

Wij hebben nu twee kindjes, met 14,5 maand ertussen. De oudste wordt bijna 2. Ik vind het wel een fijn leeftijdsverschil eigenlijk. Ze hebben nu al best wel veel aan elkaar voor mijn gevoel, hopelijk zet dat lekker door. Het kriebelt bij mij wel ontzettend voor nog een, beken ik eerlijk 🙈 Ik heb hele zware rotzwangerschappen met heel veel kwalen, maar ik zou het er nog wel een keer voor over hebben. Alleen ben ik nu wel blij om even die eerste newbornfase voorbij te zijn en nog even te wachten. Ik heb nu ook een spiraaltje, met het idee om in ieder geval nog even te wachten. In de kraamtijd hebben we het er heel kort over gehad, ik wil op zich nog wel een keer, mijn man twijfelde heel erg. Ik merkte dat ik daar hormonaal postpartum heel slecht op ging, dus we hebben afgesproken om het er pas over een tijdje weer over te hebben en nu volop te genieten van de prachtige meisjes die we nu hebben.

4 maanden geleden

Het lijkt mij wel leuk om broertje of zusje voor ons kind te krijgen. Ik plaag mijn partner er ook een beetje mee. Hij vindt onze zoon al duur en hij denkt dat er weinig ruimte is in huis, dus hij graag even wachten😅. We zijn nu ook een huis aan het kopen. Misschien dat we volgend jaar weer proberen als onze zoon kan lopen.

4 maanden geleden

Wij willen ook graag een tweede. Onze zoon is middels IUI en duurde bijna 3 jaar. We gaan het nu half jaar proberen en als het dan niet is gelukt weer naar het ziekenhuis. Ik ben ook al wat ouders dus kunnen ook niet al te lang wachten.