10 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk dat dit er gewoon bij hoort:) hier ook een wilde jongen van 11 kilo 9 maanden. 2x bloedneus gehad. Boys will be boys denk ik dan.

4 maanden geleden

Reactie op nisha

Ik denk dat dit er gewoon bij hoort:) hier ook een wilde jongen van 11 kilo ...
Oh ja, dat denk ik dus ook vaak ! In de opvang labelen ze hem echt als ‘druk’ dus ben nu echt alles aan het proberen om wat te veranderen

4 maanden geleden

Hier ook een wilde jongen. Een enorme ontdekker. In je armen wurmt hij in alle houdingen en rustig op 1 plekje spelen zit er niet bij. Hij overschat zichzelf regelmatig. Voornamelijk in dat hij denkt (los) te kunnen lopen. 🙄 waardoor hij af en aan valt 🫣 dit zit gewoon in zijn aard, mijn dochter was in vergelijking met hem lui 🤣

4 maanden geleden

Reactie op kyana12

Oh ja, dat denk ik dus ook vaak ! In de opvang labelen ze hem echt als ‘dru ...
Nee nee aub niet:) zo een klein kindje en dan nu al willen veranderen❤️ hij is hoe hij is en dat maakt hem prachtig. De opvang moet weten dat jongens eenmal druk zijn! Gewoon zeggen, ja is een jongen!

4 maanden geleden

Wij hebben juist zo'n wilde dochter. Ze is qua lengte en gewicht onder het gemiddelde,.maar qua doen en laten is ze niet te houden. Ze gaat als een tornado door het huis, trekt alles leeg, wil alles ontdekken en denkt inderdaad ook dat ze meer kan dan ze daadwerkelijk kan. Ze is met 7 maanden uit dr tripp trapp stoel geklommen (en gevallen), probeert de trap op te gaan en geeft inmiddels haast geen kik meer als ze weer eens ergens tegenaan stoot.. Niks is meer veilig. Ik geniet er maar van en hoop dat ze later zo lekker actief en ondernemend blijft als dat ze nu is.

4 maanden geleden

Haha hier ook een wilde dochter, zoveel drukker dan de andere kinderen die ik ken. Totaaal geen zitvlees en heerlijk ondernemend. Soms erg vermoeiend maar vind het vooral heel grappig tot nu toe haha.

4 maanden geleden

Ooh, fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Inderdaad aanpassen maar ook fijn om te beleven! Merci voor de goede woorden😍

4 maanden geleden

Hier ook een drukke dochter! Klimt overal op en klautert het liefste de hele dag over ons heen. Ze kruipt als een gek door het huis heen, draait alle kanten op als je haar vast wil houden en "kletst" de hele dag lekker door. Ze heeft ook geen tijd om rustig te drinken overdag. Ook slapen is hier een uitdaging. Ze zit vol energie en ontwikkeld in rap tempo! Ik ben onwijs trots op hoe goed ze het doet en hoe graag ze alles wil ontdekken. Laat je niks aanpraten door de opvang hoor. Dan labelen ze hem maar als druk! Hij is gewoon lekker aan het ontdekken en dat is alleen maar goed!

4 maanden geleden

Mijn dochter is ook lekker wild hoor.. ze trekt ook haren wil overal op klimmen en kletst er een eind op los. Als je denkt die is helemaal moe want ze wilde niet slapen of het is bijna bed tijd dan wil ze altijd nog graag op ons springen. Ze is echt een schatje. Slapen gaat hier wel erg goed. Met eten heeft ze soms geen tijd of zin. Ze wil graag een hapje eten en dan een slokje drinken. Als ze een hapje heeft gehad schreeuwt ze of draait ze haar hoofd weg ten teken dat ze dus iets anders wil.

4 maanden geleden

Hier ook een dochter van 9 maanden. Ze is "druk" en wild. Ze ging 3 tredens van de trap op in no time (de zelfde dag de traphek geplaats). Geniet lekker van deze momenten, want het kan ook anders zijn... het is niet altijd even leuk, maar je hoeft ze iig niet de hele tijd te vermaken. Ze zoeken wel hun eigen vermak