8 Reacties

4 maanden geleden

Ik geef de kamille thee van de kleine wereld en die is hier wel goed in de smaak gevallen. Krijgt ie nu al 2 maand. Maak een grote hoeveelheid in een fles die je niet gebruikt (ik heb die van Action) om die dan in de koelkast te zetten voor de hele dag. Soms doe ik ook wel eens diksap geven en die is wel een favoriet als het warm is. Zo kan hij dan 100 tot 150ml drinken op een halfuurtje max

4 maanden geleden

De beker van Munchkin 360 gaat hier best goed maar hij vind de Mam flessen wel makkelijker om achterover te gooien als ie ligt. Is beetje afhankelijk wat ie dus doet wat ik dan geef van fles. De Mushie met een rietje in staat nog in mijn wishlist om aan te schaffen omdat ie graag uit mijn herbruikbare rietjes drinkt

4 maanden geleden

80ml is al best goed! Onze man drinkt enkele slokjes maar uit open beker, beginnen nu met een 360 beker. Maar die snapt hij nog niet. Nu ik denk als hij genoeg vocht haalt uit voeding, is er geen probleem. En zolang er nog voldoende melk gedronken wordt, is water hier eerder nog bijzaak.

4 maanden geleden

Ja het snappen van die 360 graden beker duurde hier ook even. Maar ineens had ze het door!! En ze drinkt slokjes water bij fruit, brood en tussendoortjes en avondeten. Tevens bied ik haar tussendoor ook die beker aan, staat gewoon op de salontafel en ze pakt hem zelf ook nu. Dus kleine slokjes prima, over de dag verspreid drinkt ze toch de beker wel leeg. Ik geef haar nu nog 3 flesjes van 180 met 5 schepjes. Ben benieuwd of ze meer water gaat drinken als de 3de fles eraf gaat. Kortom, lekker veel aanbieden is wat ik doe. En super knap prijzen als ze eruit drinkt. 🙌 dat vinden die baby’s sowieso geweldig natuurlijk 🙃

4 maanden geleden

Wat bij ons goed hielp om de 360 beker te begrijpen was bovenin een heel klein beetje water te doen. Ze nam toen een slok en door dat zuigen merkte ze eigenlijk gelijk dat er nog meer kwam. Geen garantie, maar misschien werkt het ook bij jullie :)

4 maanden geleden

80 is echt al prima hoor! Geen zorgen. Lekker blijven aanbieden. Je kan ook baby thee aanbieden, net zo prima.

4 maanden geleden

Hier met de hete dagen toch gezwicht en een beetje diksap torgevoegd, toen was de fles zo leeg🙊

4 maanden geleden

Ik geef kamillethee van pickwick (sommige merken hebben allemaal extra dingen erin zitten) of rooibos thee. Beide drinkt hij goed, maar water vindt hij gelukkig ook erg lekker. Hij drinkt uit een open beker, 360 graden beker, rietjesbeker of gewoon uit de fles.