11 Reacties

één maand geleden

Voetenzak in de Maxi cosi

één maand geleden

Reactie op TripleMash

Voetenzak in de Maxi cosi
Welke heb jij? Wij hadden vorige winter een van jollein, maar die past niet meer

één maand geleden

Ik heb een inlegdeken van Jollein die echt wel warm is en overal gaten heeft voor de gordel. Hebben ze volgens mij ook voor grotere baby's nog.

één maand geleden

Oooh wat stom! Die hebben we natuurlijk ook gewoon nog. Eens kijken of dat nog past. Hij begint al aardig lang te worden

één maand geleden

Reactie op Rowan0409

Oooh wat stom! Die hebben we natuurlijk ook gewoon nog. Eens kijken of dat ...
Hier is ie best nog klein dus voor hem geen probleem haha maar met wat geluk hebben ze ook een variant voor baby's +12 maand. Zou eens moeten zien want vind hem ook heel handig in de winter

één maand geleden

Zou zoiets ook voor de gewone autostoel of kinderwagen bestaan?

één maand geleden

Sorry, even losstaand van de jas. Maar zit je zoontje dan vanaf 16:30 in de maxi cosi buiten te wachten tot jullie komen? Of begrijp ik dat verkeerd? 🫣 Dat klinkt niet heel ergonomisch en niet echt pedagogisch uitdagend. Of gaat hij in de maxi cosi zodra jullie er zijn?

één maand geleden

Overigens hebben wij inderdaad ook een warme voetenzak in de maxi cosi voor dit soort momenten. 😉 Volgens mij ook van Jollein.

één maand geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Sorry, even losstaand van de jas. Maar zit je zoontje dan vanaf 16:30 in ...
Ze gaan inderdaad rond half 5 met z’n allen naar buiten, wachten tot de ouders de kindjes komen halen. Dit mag tussen half 5 en 6 uur. Maar neem aan dat als het echt slecht weer is of heel koud dat ze dat niet meer doen.. hoop ik! 😌

één maand geleden

Reactie op Rowan0409

Ze gaan inderdaad rond half 5 met z’n allen naar buiten, wachten tot de oud ...
Jaa dat ze naar buiten gaan is niks mis mee. Juist fijn denk ik! Maar je schrijft dat je zoontje dan in de maxi cosi zit. Zit hij daar dan al 1,5 uur in, stel jullie komen hem rond 6uur pas halen? Of mag hij wel gewoon buiten spelen en zetten ze hem in de maxi cosi wanneer jullie aankomen? 🫣

één maand geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Jaa dat ze naar buiten gaan is niks mis mee. Juist fijn denk ik! Maar je ...
Nouja, m’n vriend haalt hem eigenlijk altijd. 9 van de 10 keer zit hij wel al in de maxi Cosi. Maar meestal haalt hij hem rond 17.00