26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Oumayma

Nee dit is ook al maanden lang hier aan de gang. Toen ze 4 maanden was heef ...
Jep hier ook.

2 maanden geleden

Hier ook hoor! Valt altijd en alleen in onze armen in slaap. Wakker wegleggen was ooit mogelijk, maar sinds hij doorheeft dat knuffelend in slaap vallen ook een optie is kiest hij alleen nog daarvoor ;) Is daarna wel makkelijk in zijn eigen bedje te leggen meestal.. Doorslapen is hier (vast daardoor) ook nog geen succes. Hij komt minstens nog om 23:00 en 04:00 voor voeding, vaak ook vaker.. Ach, het wordt vanzelf ooit weer anders denk ik dan maar!

één maand geleden

Hoe is het nu bij jullie? Hetzelfde?

één maand geleden

Ja nog geen verschil opgemerkt hier helaas... Behalve dat hij de laatste week het ook gezellig vond om tussen 4 en 5 op te staan 😅 Vanochtend gelukkig weer "uit kunnen slapen" tot 6:30 😭

één maand geleden

Ja, was zelfs afgelopen week erger dan de weken ervoor. Sliep niet voor 21 uur in de avond en vanmorgen was hij 04:45 wakker 😅

één maand geleden

Hier ook nog hetzelfde: overdag zit nog steeds een van ons op de slaapkamer, wegleggen gaat af en toe maar dan is ze na 5 minuten wakker. In de avond kleine verandering, dan kunnen we haar na een uur ‘al’ wegleggen ipv na 3 uur… Wel pittig af en toe vinden jullie niet dat je toch daardoor paar uur van de dag hierdoor niet zelf iets kan doen. Al probeer ik die tijd als ‘me-time’ te beschouwen. Serie/film kijken enzo.