6 Reacties

5 maanden geleden

Veel (letterlijke) ruimte geven om lekker te spelen en ontdekken, en verder gewoon geduld hebben 😇

5 maanden geleden

Vooral lekker veel laten kruipen/tijgeren/ wat ze ook maar aan beweging doet zodat haar rug sterker wordt. Onze dochter ging destijds pas met 9,5 maand zelfstandig zitten terwijl ze met 7mnd al rond de salontafel liep. Als ze het probeert kan je haar helpen hoe ze tot zitstand komt. Voor de rest kan je volgens mij niet zo veel doen

5 maanden geleden

Ze tijgert veel hoor op de speelmat dus wat dat betreft zou het goed moeten komen.. hoe ziet dat eruit als ze het probeert? Ik heb geen idee 😂😂

5 maanden geleden

Hier begon hij met steeds meer planken, en toen via een soort downward facing dog zijn billen de lucht in, waarna hij zijn billen naast zijn voeten neer gooide en dan met zijn armpjes zich verder omhoog duwen..

5 maanden geleden

Hier ging het plots heel snel. Wanneer hij begon te tijgeren ging hij na een week of 2 plots zitten en een week later al redelijk vlot kruipen. Dit was wanneer hij 8,5 maand oud was. Nu is hij 9 maand

5 maanden geleden

Haha ja, ik had ook wel verwacht dat alle baby's dat na 9 maanden konden. Onze baby kan alleen nog rollen. En dat is ze na 15 minuten maximaal ook beu. Dus kan haar niet zoveel in beweging houden, omdat ze het liefst gewoon lekker lui in de wipstoel zou zitten