10 Reacties

6 maanden geleden

Hebben wij rond de 7 maanden ook voorgehad en was bij ons echt een sprongetje.

6 maanden geleden

Hebben wij ook gehad, waarschijnlijk kruipt of tijgert je dochter over een aantal weken. Ze gaan dan vaak zeuren/jengelen omdat ze fysiek meer willen dan dat ze op dit moment kunnen.

6 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Even afwachten dan maar…

5 maanden geleden

Heeft er momenteel niemand last van zeuren/jengelen? Normaal lees je altijd wel rond sprongen e.d. hier echt een dame dat de hele dag continu aan het zeuren is momenteel 😴

5 maanden geleden

Reactie op sanne101291

Heeft er momenteel niemand last van zeuren/jengelen? Normaal lees je altijd ...
Mijn zoontje is nu net 8 maanden en doet het ook sinds een week. Het heeft echt met de sprong te maken. Ook met 8 maanden hebben ze weer een regressie. Deze is heftiger dan die van rond 3-4 maanden zeggen ze. Dus tsjah, weeeeeeer een fase 😬.

5 maanden geleden

Hier willen kruipen en zitten, maar tijgeren lukt en zelf rechtop blijven zitten Wordt wel zeurderig van op de grond spelen, dan schuift/rolt speelgoed zo makkelijk weg t.o.v. in de box

5 maanden geleden

Hier zitten wij ook momenteel in. Bij onze zoon hebt ik het idee dat het vooral een teken is van verveling en frustratie. We hebben vandaag een vtech locomotief voor hem gekocht en nieuwe blokken neergelegd. Daar heeft hij zich wel weer goed mee vermaakt. Ook weer met bedtijd zeuren, niet willen slapen, heeft uiteindelijk even geduurd, maar hij ligt inmiddels in bed na vele slaapliedjes en knuffels/wiegen.

5 maanden geleden

Hij heeft hier nou bijna een maand nonstop gezeurd: sprongetje, tandjes, verlatingsangst- alles kwam tegelijk. Heeeeeeel pittig! Sinds een dag of 2 lijkt hij weer wat vrolijker, dus ik hoop dat het voorbij is!

5 maanden geleden

Reactie op sanne101291

Heeft er momenteel niemand last van zeuren/jengelen? Normaal lees je altijd ...
Hier ook al weken gaande. Wat hier helpt is regelmatig even samen op pad. Hij wil namelijk niet meer spelen in de box of op een kleed. Alleen maar op schoot zitten of gedragen worden.

5 maanden geleden

Reactie op Fitz2023

Hij heeft hier nou bijna een maand nonstop gezeurd: sprongetje, tandjes, ve ...
Oei, dat is lang! Hopelijk is het inderdaad voorbij bij jullie