7 Reacties
7 maanden geleden
Ik kan er niet gericht antwoord op vinden wat betreft stuifmeel. Maar zie inderdaad hier en daar dat het giftig kan zijn als je de bollen eet. Maar als het als enige tijd geleden is zou ik er vanuit gaan dat het bij je zoontje geen schadelijk effect heeft gehad! Ik zou denken dat je dat sneller zou merken als dit daadwerkelijk giftig is. Maar snap dat het wel vervelend is.
Daarnaast denk ik dat je echt wel meer binnen zou moeten krijgen wil het schadelijk zijn maar daar weet ik natuurlijk niet veel van!
7 maanden geleden
Reactie op mevdd
Ik kan er niet gericht antwoord op vinden wat betreft stuifmeel. Maar zie i ...
Dank je voor je reactie! Het heeft indd geen schadelijke effecten gehad geloof ik. Maar ik twijfel om dit bij m'n moeder aan te geven omdat het in haar tuin gebeurt en wellicht vaker gaat gebeuren. Dit zegt chat gpt:
7 maanden geleden
Reactie op Babybl0emetje
Dus daar schrok ik een beetje van..

Jaaa ik zou het voor in de toekomst zeker aankaarten bij je moeder! Dan kan zij et ook rekening mee houden en dat is het belangrijkst anders zit je binnenkort misschien weer in zo'n situatie.
Als het al een x dagen geleden is en je zoontje voelt zich prima zou ik persoonlijk geen huisarts of antigifcentrum raadplegen , maar moeders zeker wel hahah
7 maanden geleden
Reactie op mevdd
Jaaa ik zou het voor in de toekomst zeker aankaarten bij je moeder! Dan kan ...
Dank je wel! Dan ga ik dit zeker even doen. 馃槝
7 maanden geleden
Hoi, als ik je verhaal lees, heeft ie niet de tulpenbollen zelf gegeten toch? Hooguit misschien z鈥檔 handje in zn mond gestopt. De glycosiden zitten echt in de tulpenbollen, dus lijkt me niet erg!
7 maanden geleden
Reactie op Fleurrrrrrrr
Hoi, als ik je verhaal lees, heeft ie niet de tulpenbollen zelf gegeten toc ...
Dank je wel voor je reactie! Dit stelt me alweer gerust. 馃 Hij heeft indd niet de tulpenbollen gegeten en ook zn handen niet in zijn mond gedaan. Maar dan weet ik waar ik in het vervolg rekening mee moet houden. 馃