23 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Jaja1989
Idd knap. Ik ben ook even benieuwd of je thuisblijfmoeder bent? Ik werk 4 d ...
Je kunt het ook parttime doen. Ik werk zelf ook en ben hier sinds zes maanden al mee bezig. Het gaat met fases. Momenteel ben ik weinig op het potje, hij is ook erg tegendraads met alles op moment. Maar heb ook dagen gehad dat ik het meeste op het potje opvang.
2 maanden geleden
Goed bezig!!
Ik ben met 6 maanden begonnen en ze is nu 10 maanden en plast en poept standaard op het potje zodra ze er op zit, ze lijkt het te snappen!! Ik ben huismoeder dus dit is makkelijk te doen💞
2 maanden geleden
Reactie op NikitaDelilah
Goed bezig!!
Ik ben met 6 maanden begonnen en ze is nu 10 maanden en plast ...
Heb je ook van die periodes dat het niet wil? Wij zitten momenteel in zo’n fase. Ik vroeg me af of je ook al herkent als ze moet plassen?
2 maanden geleden
Reactie op Nila97
Kun je meer details geven over hoe je dit doet en welk potje? Super leuk om ...
- Potje met geluid "koninklijk potje en krukje"
- potje staat in zijn kamer naast het bedje dus hij ziet hem altijd
-Altijd zeggen bij luier verschonen "je hebt geplast/gepoept" "lekker droge luier aan"
-Zelf de luier mee naar boven laten nemen als we beneden hebben verschoond.
-Heel regelmatig luier verschonen - dan leren ze al een schone luier
- direct met blote billen op potje.
- lekker er naast gaan zitten met een boekje erbij.
- gewoon eventjes erop zitten. Geen plasje of poepje is nog oke. Gewoon zeggen netjes gezeten op het potje. Volgende keer een plasje of poepje.
2 maanden geleden
Dit lijkt mij ook wel wat om er laagdrempelig mee te starten. Hoe zijn jullie hier precies mee begonnen als ik vragen mag? 1x per dag op het potje zetten? Of voor/na ieder slaapje op de dagen dat je thuis bent?
2 maanden geleden