23 Reacties

5 dagen geleden

Hier ook helaas nog veel weigeren. Af en toe lukt het en plast of poept hij.. maar ben er een paar weken mee gestopt en nu weer net pas begonnen. Ik blijf het heel vrijblijvend proberen komende weken/maanden en dan in het voorjaar echt gaan proberen als hij 1,5 is geweest

4 dagen geleden

Ik heb 1 vast moment wanneer ik hem op het potje zet, en dat is in de ochtend. En dat gaat heel goed. Vang bijna iedere dag een poepje en plas op. Soms terwijl ik om een 2e moment te introduceren, maar dat vind ik nog lastig te combineren met de dagen waarop hij bij de opvang is (lijkt me verwarrend voor hem dat hij de ene dag op t potje gaat en de andere dag niet)

één dag geleden

Reactie op Shanw

Hi! Hoe gaat het met de zindelijkheid hier? Ik had ook al vroeger willen be ...
Hier regelmatig (voor en na elk slaapje op het potje) maar zeker niet altijd een plasje of poepje. Blijven het gewoon aanbieden. Verschonen de luier ook als wij naar bed gaan. Gisteren kroop hij zelfs naar boven. Vroeg papa "wil je boven plassen", knikte hij ja. En inderdaad geplast. In de zomer ga ik over van luiers naar oefenbroekjes, absorberen minder/langzamer . Nu dus nog vaak natte en vieze luiers.