Hoihoi mama's
Ben even aan het opruimen geslagen. En nu heb ik zo veel spullen die mijn kleine man niet meer past ,of mee speelt.
Nu zou ik het graag aan iemand willen geven die het niet zo breedt heeft , en dus alle spulletjes hard kan gebruiken .nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik iemand kan vinden die het echt nodig heeft . Zou iemand mij kunnen helpen ? Misschien dat een van jullie iemand weet die het nodig heeft . Of waar ik iemand kan vinden . Hoor het graag vind het zonden om zo weg te doen als iemand het nog kan gebruiken.
😊🙏
Bij mijn verloskundigenpraktijk zamelen ze veel spullen in om weg te geven aan hen die dat nodig hebben.. misschien kun je jouw verloskundige hiervoor ook benaderen? Zij komen natuurlijk overal achter de voordeur
Bij mijn verloskundigenpraktijk zamelen ze veel spullen in om weg te geven ...
☝🏻 Dit! Of als er bijvoorbeeld een Blijf Van Mijn Lijf-huis o.i.d. bij je in de buurt zit kun je informeren of ze daar nog spullen nodig hebben, daar kunnen ze het vaak ook erg goed gebruiken.
Ja of even bij je oude kraamzorg vragen. Ik ken iemand die kraamverzorgster is en die kwam soms bij gezinnen waar echt helemaal niks was, dan ging ze verzamelen in haar netwerk voor dat gezin.
Stichting babyspullen
Moeder en kind huis meestal voor jonge moeders die niet veel hebben
Blijf van mijn lijf huis
Vragen aan verloskundige of kraamzorg