5 Reacties

7 maanden geleden

Bij shoesme hebben ze ook sandalen met een dichte hiel. Heb ik voor mijn zoontje ook, zijn lekker stevig. Hij stapt er goed op.

7 maanden geleden

Mijn zoontje loopt ook al een lange tijd, bijna 8 maanden nu, en we hebben voor hem sandalen met een dichte hak en dichte neus. Vooral de dichte neus is erg prettig zodat hij zijn tenen niet kan bezeren bij het vele buiten spelen. Er zijn veel goede merken die een dichte neus (en hak) hebben.

7 maanden geleden

Reactie op Emily123456789

Mijn zoontje loopt ook al een lange tijd, bijna 8 maanden nu, en we hebben ...
Welke heeft je zoontje? Ik merk dat het voor meisjes makkelijker zoeken is dan jongens hihi

7 maanden geleden

Wij hebben voor onze man sandalen van Timberland. Hij loopt erop alsof hij op z’n blote voeten loopt. Stevig, makkelijk te verstellen als de voetjes wat dikker worden door de warmte en zijn waterbestendig (hij is ermee de zee in gelopen)

7 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Welke heeft je zoontje? Ik merk dat het voor meisjes makkelijker zoeken is ...
Hij draagt de Chicco Flax sandalen. Hebben veel sandalen geprobeerd en op deze liep hij zonder zeuren. Hij heeft iets met nieuwe schoenen.... dat vind hij altijd vreselijk en wil dan altijd zijn oude (niet meer passende) schoenen aan. Dus dat hij deze aan wou zonder gezeur was top. Ook draagt hij wel eens buiten zijn Slipstop schoentjes, voornamelijk als hij in badje met water speelt. Maar de sandalen heeft hij ook al gedragen terwijl hij buiten speelde met water en ging hartstikke goed.