Ik heb de hele lijn ingekocht van naif, zoontje reageert op alles goed behalve de lotions, hij krijgt vuurrode wangen, hij reageert wel goed op de olie, over de shampoo twijfel ik ook want hij krabt zijn hele hoofdhuid kapot. Vandaar dat ik wat anders wil proberen, hij heeft nu de cetomacrogol vaseline en zijn huid ziet er gezond uit zonder rode plekken,
Ik had ook de Naif gekocht maar er de substantie vind ik helemaal niet fijn. Er zitten kleine korreltjes in? Lijkt bijna een soort scrub. Heb nu ook La roche posay gehaald maar we moeten het nog uitproberen.
Naif bevat vaak parfum.. en incia gebruikt titanium dioxide. Dat is een enummer dat sinds een tijd gevaarlijk wordt gevonden. In ben er nog niet uit… mijn standaard is meestal dat je de ingredienten moet kunnen eten :p bij zonnebrand lastig hoor..
Dr. Leenarts
Ik heb toen ook een heel vooronderzoekje gedaan, die zijn hier al in reacties gemeld. Als tweede optie is Weleda die goed uit de test kwam…
Kijk even bij sproetonline.nl. Daar zie je van heel veel huidverzorgingsartikelen waaronder zonnebrandcreme advies. Ze hebben een artikel over de beste zonnebrand zonder troep.