Hier ben ik er mee gestopt. Hij krijgt nog wel 3 flessen (rond 06:00/09:00/20:00). Rond 12 uur krijgt hij twee boterhammen en rond 13:30 uur krijgt hij fruit. Rond 17:30 uur krijgt hij avondeten. (Dit verandert nog wel eens, maar vaak doen we het zo)
Ligt er volgens mij ook een beetje aan hoeveel ml je geeft. Bij ons adviseerde het consultatiebureau nu (8mnd) nog ongeveer 500 ml kunstvoeding te geven en als hij een jaar is nog ongeveer 300 ml. Dus wij werken daarnaar toe maar geven nu ook nog 3 flessen.
Ik geef nog 4 flessen maar ze drinkt kleine hoeveelheden per keer (1e fles 120 ml en de overige flessen 150ml) verder borstvoeding, maar ik denk niet dat het heel erg veel meer is want het is vooral voor ze dutjes doet of gaat slapen. Verder krijgt ze s ochtend een fruithapje, tussendoor broodje, ‘s avonds groentehapje
Wanneer ons kleintje een volwaardige portie pap at lieten we de fles weg. Dus bij groente- en fruitpap drinkt hij geen melk meer, enkel proberen paar slokken water uit beker.
Ik zou lekker die fles erin houden, met t warme weer van volgende week is het wel fijn als ze goed drinken.
Uiteindelijk wordt het een boterham met beker koemelk bij de meeste kindjes (als ze 1 zijn)...
Ik zou lekker die fles erin houden, met t warme weer van volgende week is h ...
Eens, mijn zoontje vindt water niet lekker dus ik geef nog 4 flessen gekolft melk van 180ml en zijn wij mog niet begonnen met brood of andere koolhydraten zoals rijst of pasta.