12 Reacties

één maand geleden

Ik volg..

één maand geleden

Ik volg ook, helaas bij ons ook hetzelfde geval…

één maand geleden

Super herkenbaar! Mijn servieskast is nu grotendeels gevuld met drinkbekers voor de kleine die ze niet gebruikt 😅. Ik volg..

één maand geleden

Is het een idee om eens met een logopedist naar zijn mondmotoriek te kijken? Misschien hebben zij nog tips.

één maand geleden

Ik had dit ook met mijn dochtertje (inmiddels 5). Dronk alleen maar melk, uiteindelijk koemelk en geen water. Zelfs als we niks anders gaven dan water, dan dronk ze gewoon niks. Uiteindelijk was hier de oplossing water met een heel klein beetje diksap. Dat dronk ze wel. Vanaf 3 jaar begon ze ook water te drinken maar ze drinkt nog steeds het liefste een glaasje melk. Succes!

één maand geleden

Misschien wat aanlengen met water ? Dat hij iets minder melk en iets meer vocht krijgt ? Of inderdaad wat diksap proberen. Onze dochter krijt wat lauwe thee of water of melk inderdaad. Bij haar duurde het ook een tijd voordat ze het goed ging drinken. Gewoon blijven aanbieden. En misschien gaat het over een tijdje wel goed. Hij krijgt iniedergeval vocht binnen en dat is het belangrijkste.

één maand geleden

Mijn dochtertje drinkt ook liever koemelk uit een flesje. Water drinkt ze over de dag verspreid 1 beker van, 360 graden beker. Ik doe er wat kleine stukjes fruit in zodat het wel naar iets smaakt. Ze is gewoon een slechte drinker, ik bied het aan meerdere keren per dag. En haar beker staat sowieso voor haar voor het grijpen. Hiernaast krijgt ze 3 flesjes van 150 met koemelk erin. En ze eet vaak als een bouwvakker, vooral fruit. Ik geef dan vochtrijk fruit vaak.

één maand geleden

Een vraagje wat voor thee mag je kindje van 11 bijna 12 maanden eigenlijk

één maand geleden

Reactie op staceyroxanne

Super herkenbaar! Mijn servieskast is nu grotendeels gevuld met drinkbekers ...
Precies dit ;) een herkenbaar probleem als ik het zo lees..

één maand geleden

Reactie op Vlm

Misschien wat aanlengen met water ? Dat hij iets minder melk en iets meer v ...
Ja dat zijn we nu ook aan het doen en dat drinkt hij op, maar dan moet het wel in een fles zitten ;)

één maand geleden

Reactie op cccctje

Een vraagje wat voor thee mag je kindje van 11 bijna 12 maanden eigenlijk
Volgensmij alle soorten maar ik geef mijn dochter kruidenthee van zonnatura, rooibos en fruit fusion van pickwick dat is zonder cafeïne.

één maand geleden

Reactie op Vlm

Volgensmij alle soorten maar ik geef mijn dochter kruidenthee van zonnatura ...
Ahh oke bedankt !